Kia Motors četvrtu godinu zaredom najbolje ocijenjena marka u studiji J.D. Power o početnom zadovoljstvu stranaka

Vlasnici vozila Kia prijavili manje kvarova u prvih 90 dana nego vlasnici drugih neluksuznih marki u SAD-u

28.6.2018

Kia je već četvrtu godinu zaredom po rezultatima studije J.D. Power IQS 2018 o početnom zadovoljstvu stranaka u SAD-u nepremiumska marka s najmanje prijavljenih kvarova (72 kvara na 100 vozila).

Kia Sorento i Kia Rio najbolji u svojim kategorijama
Kia drži svoj vodeći položaj s izuzetnim rezultatima modelâ velikog sportskog terenca Sorento i Rio, dok su limuzina Optima, sportski terenac Sportage i veliki monovolumen Sedona (u Evropi smo ga poznavali pod imenom Carnival, ali se već nekoliko godina ne prodaje u Evropi), koji su bili na 2. mjestu u svojim kategorijama. Kia Forte, koji se takođe ne prodaje u Evropi, bio je trećeplasirani u svojoj kategoriji. Nakon pobjedâ u studiji IQS u 2015., 2016. i 2017. godini Kia Soul je još jednom osvojio najvišu ocjenu u kategoriji monovolumena.

“Prvo mjesto među svim masovnim markama četvrtu godinu zaredom ne ostavlja nikakve nedoumice o vrhunskom kvalitetu i izradi svakog pojedinačnog vozila Kia,” kaže Michael Cole, izvršni direktor u Kia Motors America. “Dva pobjednika i pet dodatnih modelâ među tri najbolja u pojedinačnim kategorijama, dovoljan su dokaz Kijinog napretka i fokusiranosti na izuzetno korisničko iskustvo.”

Studija IQS 2018, koju izvodi ugledna kompanija J.D. Power, temelji se na mišljenju 75.712 vlasnika, koji su kupili vozilo u 2018. godini, 90 dana nakon kupovine. Vozila su ocijenjivali na osnovu voznih iskustava, performansi motora i mjenjača, kao i različitih problema, koje su prijavili vlasnici vozila.

 

Kia. Prva u postignućima.

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede oko3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, godišnje prihode od 47 milijardi USD i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih evropskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2017 JD Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih brendova. Izrazito evropsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

Sve Kompaktna Monovolumen SUV Sportski EV / Hibridi Karavani