Razotkriven Carnival 4. generacije

Kijin novi veliki monovolumen donosi mišićav SUV stil

30.6.2020

Kia Motors Corporation razotkrila je prve fotografije novog Carnivala, 4. generacije Kijinog najprestižnijeg velikog monovolumena. Novi Kia Carnival – u Sjevernoj Americi i Australiji prodaje se pod imenom Sedona – dizajniran je da s vrhunskom kombinacijom inovacija, prilagodljivosti i stila privuče progresivne mlade porodice.

Veliki monovolumen u novom ruhu donosi dizajnersku evoluciju. Četvrta generacija  Carnivala, koja se temelji na ostavštini globalno uspješnih prethodnika, dobila je robusniji izgled i dizajnerski identitet karakterističan za novu generaciju modela Kia. Novi model na kojem lijepo izgledaju filigranski, futuristički detalji sa SUV-ovima nadahnutim dizajnerskim elementima, u razred monovolumena donosi mišićav izgled s puno stila.

Evolucija karaktera i moderan izgled Kijinog legendarnog monovolumena

 

Novi Carnival dobio je kraći prevjes, a A stubić je pomaknut nazad kako bi dizajneri dobili duži pokrov motora. Duži međuosovinski razmak je glavni razlog za više prostora u kabini, dok istovremeno vozilo izgleda duže, s blago sportskom siluetom. Rezultat je profil koji razotkriva Carnivalov dinamičniji genetski kod.

To je naglašeno jednostavnim, ali odvažnim karakternim linijama, koje se protežu uzduž vozila i povezuju prednja i zadnja svjetla. Ispod te čiste linije Carnival donosi vizuelno veću karoseriju, s odvažnijim blatobranima i oštrim linijama uzduž karoserije, što pruža istesanu figuru.

Novi model je dobio neobičan oblik krova, koji zbog crnih A i B stubića izgleda kao nekakav otok. Gledajući s boka dizajnerski element koji odskače nesumnjivo je atraktivno dizajnirani C stubić, koji je preuzet od novog Sorenta. Kromirani stubić, koji odozdo obgrljuje zadnji bočni prozor i proteže se do zadnjeg kraja, dobio je suptilan dijamantski uzorak koji je našao svoje mjesto i u kabini.

Samouvjerenije, još više futurističko lice
Carnival ima novo ‘tigrovo lice,’ koje se proteže po cijeloj širini vozila. Ovo samouvjereno, futurističko lice sadrži svjetla i Kijinu ikoničnu masku u obliku tigrovog nosa. Kijini dizajneri to su prozvali ‘simfonična arhitektura’, s oblikom prednjeg dijela koji s mnoštvom tehničkih detalja stvara osjećaj harmonije i strukturne energije. Maska i svjetla su definirani high-tech detaljima i u kombinaciji s kromom iznad maske kreiraju karakteristično lice novog Carnivala.

Carnivalovi farovi i LED dnevna svjetla ostavljaju jedinstven svjetlosni pečat. Duga svjetla su integrisana u ćošak tigrove maske, dok su kratka svjetla postavljena posebno, a njihov se vanjski rub »prelijeva« preko rubova prednjeg dijela. Između dugih i kratkih svjetala nalaze se dnevna svjetla koja obgrljuju Carnivalove pokazivače smjera i spuštajući se spajaju se s kromiranim rubovima donje maske.

Dole je postavljen branik s otvorima za protok zraka koji se skladno dopunjuje s metalik detaljima i crnim branikom, zbog čega SUV-ovima inspirisani Carnival izgleda jako robusan.

I zadnji kraj s daškom SUV-a
Pozadi Carnival karakteriše širok, prepoznatljiv oblik kod kojeg su dizajneri upotrebom širokih linija naglasili njegovu vizuelnu čvrstoću.

Te linije su između ostalog vidljive na elegantnim zadnjim svjetlima kod kojih su upotrijebili jednake detalje kao na prednjim dnevnim svjetlima. Svjetla su s oštrom linijom vizuelno međusobno povezana, a ta linija se spušta i uokviruje registarsku tablu.

Iznad svjetala je kromirana linija, koja počinje na vrhu C stubića i obgrljuje gornji rub prtljažnog prozora. Ispod svjetla su preko cijelog zadnjeg kraja linije koje vizuelno dižu centar gravitacije zadnjeg kraja vozila.

Sa sportskim terencima inspirisani dizajn Carnivala dobio je metalnu zaštitu podvozja koja pored zaštitne ima i dekorativnu funkciju, jer daje vozilu robusniji izgled.

Početak prodaje u jesen 2020. godine
Novi Kia Carnival počinje svoj prodajni put u Južnoj Koreji kojoj slijede ostala globalna tržišta među kojima nema Evrope.

Kia. Prva za ljude.

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnija globalna automobilska preduzeća s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine može se pohvaliti sa fabrikama automobila u pet zemalja, godišnjom proizvodnjom više od 3 miliona vozila i razgranatom prodajno-servisnom mrežom od 5.050 zastupnika u oko 190 zemalja svijeta. Brend širom svijeta zapošljava više od 52.000 ljudi i godišnje ostvaruje prihode od 49 milijardi dolara. U studiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zauzela 1. mjesto među svim masovnim brendovima.Evropska centrala nalazi se Frankfurtu, gdje je smješten i Kijin dizajnerski centar. Ključnu ulogu u razvoju svih Evropi namijenjenih modela predstavlja i centar za istraživanja i razvoj u obližnjem Rüsselsheimu. Kijinu izuzetnu dizajnersku nadarenost potvrđuje preko 70 evropskih i međunarodnih dizajnerskih nagrada. Kia ima status lidera u dizajnu automobila i dobitnica je brojnih prestižnih nagrada, kao npr. Red Dot, Good Design, iF i drugih. Dizajn vozila je ključna stvar koja Kiju odvaja od brojne konkurencije, ali i ključna prednost za kupce. Kijin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (Snaga iznenađenja) – predstavlja Kijino globalno obećanje iznenađivati svijet uzbudljivim, inspirirajućim iskustvom koje premašuje sva očekivanja.  

 

Sve Kompaktna SUV Sportski