Kia će se u narednim godinama drastično promijeniti

Grupacija Hyundai-Kia više neće biti (samo) proizvođač automobila.

27.11.2019

Kia i njena krovna grupacija Hyundai Motor Group (HMG) su u zadnjim godinama doživjeli mnogo promjena. Otkako je Chung Euisun postao podpredsjednik grupacije HMG, koja ima pod svojim okriljem sestrinske marke Kia i Hyundai te dobavljača dijelova za prvu ugradnju i originalne rezervne dijelove Mobis, Kia je doživjela brojne promjene.

Preveliki proizvodni kapaciteti proizvođača automobila
Gospodin Chung, koji je bio na čelu Kije od 2005. do 2009. godine, kada je preuzeo trenutni položaj podpredsjednika grupacije, na nedavnom susretu sa zaposlenima izrazio je zabrinutost automobilske industrije zbog prevelikih proizvodnih kapaciteta. Naime, širom svijeta godišnji proizvodni kapaciteti ove dosta konzervativne industrijske grane premašuju prodaju za čak 25 miliona vozila, što po njegovom mišljenju znači da će mnogi propasti na putu buduće mobilnosti. "Pritom se uopšte ne radi o proizvodnji lijepih vozila," smatra Chung i dodaje: "Zato je za nas bitno da strankama pored vozila ponudimo inovativne usluge i rješenja.”

Grupacija Hyundai-Kia više neće biti (samo) proizvođač automobila
49-godišnji Chung, koji je kao jedinac i jedini nasljednik većinskog vlasnika i direktora Chung Mong-koo-a i unuk osnivača konglomerata HMG, Chung Ju-yunga, rekao je i da će automobili predstavljati oko 50 posto portfelja grupacije, privatna zračna plovila oko 30 posto, a preostalih 20 posto predstavljat će robotika. To znači da grupacija u skoroj budućnosti više neće biti proizvođač automobila nego ponuđač usluga mobilnosti (Mobility Service Provider). Zato po njegovom mišljenju grupaciji treba još više drastičnih promjena, koje će se morati odražavati kroz bolje rezultate. "Smatram da je učinkovitost najvažniji faktor rada," rekao je Chung i dodao: "Grupacija mora stvarati profit uz ispunjavanje brojnih obaveza. Zato moramo biti u svom radu učinkoviti i okretni."

Opuštena korporativna kultura
Promjene je doživjela i korporativna kultura, npr. s odustajanjem od propisanog kodeksa oblačenja i uvođenjem pojednostavljenog sistema plaća. Vodeći ljudi HMG-a su između ostalog pojednostavili različite izvještaje, koji su postali i aktualniji. Gospodin Chung je o tome rekao: "Mrzim kompleksne postupke izvještavanja i ne želim kompleksna objašnjenja, koja su ukrašena bespotrebnim PowerPoint prezentacijama," i dodao kako želi da njihovi zaposleni nastave s jednostavnim načinom pružanja informacija.

Chung je na opuštenom druženju sa zaposlenima rekao i to: "Grupacije je doživljavala promjene sve od samog osnivanja, ali smatram da su se iste u posljednjih 10 godina usporile. Trendovi na globalnim tržištima brzo se mijenjaju, dok smo mi kod mijenjanja samih sebe spori. Zato moramo sprovesti drastične promjene koje moraju biti usmjerene ka postizanju boljih rezultata."

Kia. Prva u razvoju.


***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnija globalna automobilska preduzeća s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine može se pohvaliti sa fabrikama automobila u pet zemalja, godišnjom proizvodnjom više od 3 miliona vozila i razgranatom prodajno-servisnom mrežom od 5.050 zastupnika u oko 190 zemalja svijeta. Brend širom svijeta zapošljava više od 52.000 ljudi i godišnje ostvaruje prihode od 49 milijardi dolara. U studiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zauzela 1. mjesto među svim masovnim brendovima.Evropska centrala nalazi se Frankfurtu, gdje je smješten i Kijin dizajnerski centar. Ključnu ulogu u razvoju svih Evropi namijenjenih modela predstavlja i centar za istraživanja i razvoj u obližnjem Rüsselsheimu. Kijinu izuzetnu dizajnersku nadarenost potvrđuje preko 70 evropskih i međunarodnih dizajnerskih nagrada. Kia ima status lidera u dizajnu automobila i dobitnica je brojnih prestižnih nagrada, kao npr. Red Dot, Good Design, iF i drugih. Dizajn vozila je ključna stvar koja Kiju odvaja od brojne konkurencije, ali i ključna prednost za kupce. Kijin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (Snaga iznenađenja) – predstavlja Kijino globalno obećanje iznenađivati svijet uzbudljivim, inspirirajućim iskustvom koje premašuje sva očekivanja.  

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi