Jochen Paesen podpredsjednik Kijinog dizajna interijera

Iskusni dizajner biće glavni za dizajn interijera novih modela Kia

20.5.2020

Iz Kia Motors Corporation javljaju da je Jochen Paesen postao podpredsjednik grupe za dizajn interijera. Gospodin Paesen stvarat će u Kijinom dizajnerskom centru u Namyangu (J. Koreja) i biće neposredno odgovoran Karimu Habibu, višem podpredsjedniku i vođi dizajnerskog centra.

Jochen Paesen odgovoran za dizajn interijera vozila Kia
Gospodin Paesen će biti zadužen za razvoj Kijinog dizajna interijera budućnosti. Njegov dolazak će posebno pojačati Kijin rad na dizajnu interijera brojnih električnih i elektrificiranih vozila. Imenovanje je dio Kijinih širih napora da iskoriste prilike koje nudi elektrifikacija.

Jochen Paesen ima iza sebe gotovo dvadeset godina iskustva na glavnim projektima dizajna interijera kod masovnih, premium i start-up brendova. Na zadnjoj funkciji prije dolaska u Kiju bio je viši direktor dizajna interijera kod proizvođača električnih vozila NIO, gdje je vodio globalnu ekipu dizajnera i uspostavio identitet interijera brenda prije ulaska na tržište. Prije toga većinu karijere je preživio u BMW Group, gdje je između ostalog radio na konceptnom vozilu BMW Vision Efficient Dynamics iz 2009. godine i modelu BMW i8 Roadster. Na početku karijere je kod brojnih dizajnerskih projekata sarađivao s gospodinom Habibom.

“Velika čast je biti dio Kijine globalne dizajnerske ekipe u vrijeme izuzetnih promjena u automobilskoj industriji,” rekao je Paesen. “Radujem se svom doprinosu u Kijinim ambicioznim planovima za budućnost s uzbudljivim i inovativnim modelima, koji će ojačati njen položaj na tržištu. Kia ima vrlo talentiranu ekipu dizajnera i inženjera, zato jedva čekam da udružimo snage u osnaživanju brenda i popločamo cestu punu inovacija i vrhunskog dizajna.”

“Jochen nije samo nadaren dizajner s bogatim iskustvom, nego posjeduje i duboko razumijevanje sinergije između brenda i dizajna,” rekao je Habib. “U vrijeme kada je Kia najavila svoj Plan S*, s kojim će se uhvatiti u koštac s promjenama u svijetu automobila Jochen će pojačati našu ekipu i pomoći nam u stvaranju novih prilika. Radujem se njegovom doslaku u našu mladu i kreativnu ekipu u Koreji.”

Dizajnerski centar u korejskom gradu Namyangu je sjedište Kijine globalne dizajnerske mreže. U njemu su zaduženi za sve vidike dizajna brenda - od koncepta i modeliranja do stila i razvoja boja i materijala, ali istovremeno i tijesno sarađuju s regionalnim dizajnerskim centrima u Evropi, SAD-u i Kini.

Karijera Jochena Paesena:
2016~2019: viši direktor dizajna interijera, NIO
2014~2015: vođa dizajna interijera, BMW i
2012~2014: projektni vođa dizajna interijera, BMW Group
2010~2012: kreativni direktor dizajna interijera, BMW Group
2006~2010: dizajner interijera, BMW Group
2002~2006: dizajner interijera, Volkswagen AG

* Plan S: Kijina srednjoročna i dugoročna strategija, usmjerena u progresivno uspostavljanje vodećeg položaja u automobilskoj industriji budućnosti koja obuhvata usluge mobilnosti,  elektrifikaciju vozila, povezivost i autonomiju.

Kia. Prva za ljude.

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnija globalna automobilska preduzeća s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine može se pohvaliti sa fabrikama automobila u pet zemalja, godišnjom proizvodnjom više od 3 miliona vozila i razgranatom prodajno-servisnom mrežom od 5.050 zastupnika u oko 190 zemalja svijeta. Brend širom svijeta zapošljava više od 52.000 ljudi i godišnje ostvaruje prihode od 49 milijardi dolara. U studiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zauzela 1. mjesto među svim masovnim brendovima.Evropska centrala nalazi se Frankfurtu, gdje je smješten i Kijin dizajnerski centar. Ključnu ulogu u razvoju svih Evropi namijenjenih modela predstavlja i centar za istraživanja i razvoj u obližnjem Rüsselsheimu. Kijinu izuzetnu dizajnersku nadarenost potvrđuje preko 70 evropskih i međunarodnih dizajnerskih nagrada. Kia ima status lidera u dizajnu automobila i dobitnica je brojnih prestižnih nagrada, kao npr. Red Dot, Good Design, iF i drugih. Dizajn vozila je ključna stvar koja Kiju odvaja od brojne konkurencije, ali i ključna prednost za kupce. Kijin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (Snaga iznenađenja) – predstavlja Kijino globalno obećanje iznenađivati svijet uzbudljivim, inspirirajućim iskustvom koje premašuje sva očekivanja.  
 

 

Sve Kompaktna SUV Sportski