Kia prošle godine prvi put s pola miliona prodatih vozila u Evropi

U 2019. Kia u Evropi prodala 502.845 vozila

11 godina zaredom rast prodaje i rekordan tržišni udio (3,2%)

Skoro udvostručena prodaja električnih Kija

17.1.2020

Kia Motors je po podacima evropskog udruženja proizvođača automobila ACEA prvi put u svojoj istoriji prodala pola miliona vozila godišnje u Evropi.

11 godina zaredom rast prodaje i rekordan tržišni udio (3,2%)
Kijina ukupna prodaja u Evropi je prošle godine dostigla 502.845 vozila, što predstavlja rast prodaje od 1,7 posto i rast prodaje čak 11 godina zaredom. Brend je prošle godine prvi put dostigao rekordni tržišni udio i to 3,2% evropskog tržišta automobila (tu Kia svrstava države članice EU i EFTA).

Rast je posljedica većeg zanimanja za Kijinu sve veću ponudu hibridnih, plug-in hibridnih i električnih vozila, a djelimično i prodajnog uspjeha nedavno lansiranih i unaprijeđenih modela, kao što su Ceed i Stonic.

Emilio Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe, rekao je: “2019. godina je za nas predstavljala prekretnicu, jer smo prvi put predstavili novu generaciju električnih vozila i lansirali nove izvedbe i pogone naših najpopularnijih modela. Kao jedan od najaktivnijih igrača na tržištu električnih vozila Kia uspješno implementira nastojanja klijenata da smanje svoj ekološki otisak i troškove vožnje.”

“Prošle godine je Kia gotovo udvostručila prodaju električnih vozila u odnosu na godinu prije, stoga smo uvjereni da će nam veći kapaciteti omogućiti da udovoljimo rastućoj potražnji za ovakvim vozilima,” zaključio je Herrera.

Osjetan skok prodaje elektrificiranih vozila
Sve veća potražnja klijenata za naprednim pogonima značajno je doprinijela Kijinom prošlogodišnjem uspjehu. Prodaja hibridnih, plug-in hibridnih i potpuno električnih vozila se sa 58.029 vozila, prodatih u 2018., povećala na 66.386 vozila (+14 %) u 2019. godini.

Model Niro (u hibridnoj, plug-in hibridnoj i potpuno električnoj izvedbi) i dalje ostaje Kijin najtraženiji elektrificiran model, koji je ukupno našao 57.519 novih kupaca (+27 % u odnosu na 2018). Hibridni Niro dobio je 37.475 novih vlasnika (+8 %), a dobro su se iskazali i Niro Plug-in Hybrid (10.144 primjerka, +1.9 %) i novi potpuno električni e-Niro (9.900 primjeraka).

Skoro udvostručena prodaja električnih Kija
Uključujući i potpuno novog električnog e-Soula, koji je raspoloživ samo na nekim tržištima, Kia je skoro udvostručila prodaju električnih vozila – sa 7.064 vozila u 2018. na 13.132 vozila u 2019. (+86 %). Optima Plug-in Hybrid, raspoloživa kao limuzina i karavan, prošle je godine sa 5.635 prodatih primjeraka takođe poboljšala svoju prodajnu statistiku (+23 %).

Porodica Ceed je novi prodajni hit – prodaja novog Ceeda bolja za čak 46 %

2019. godina je porodici Ceed donijela titulu najprodavanijeg modela Kije u Evropi. Prvi put je registrovan tačno 110.201 Ceed, što je rast od 46 posto. Prethodni bestseler ovog brenda, Kia Sportage, bio je jako blizu sa 109.838 primjeraka.

Velikom interesovanju za novu generaciju Ceeda kumovali su i dolazak shooting brake izvedbe ProCeed i urbanog crossovera XCeed, mada su baš sve četiri izvedbe zabilježile rast prodaje. Hatchback Ceed našao je 45.917 kupaca (+13 %), a karavanski Ceed Sportswagon 34.041 (+22 %). ProCeed, koji je prodat u 19.644 primjerka, doživio je čak 11 puta bolju prodaju od svog prethodnika, kupeovskog pro_cee’da. U jesen lansirani Xceed je za samo tri mjeseca već oduševio 10.599 kupaca.

Gradski mališan Picanto je među svim Kijinim modelima u Evropi opet zauzeo treće mjesto. S prodatih 75.187 primjeraka je gotovo izjednačio rezultat iz 2018. godine (75.315 vozila). Rastuća potražnja za malim crossoverom Stonicom se odrazila kroz poboljšanje prodaje od 20 posto (66.749 prodatih primjeraka u 2019., 55.742 u 2018. godini).

Isprobajte Kiju!


***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnija globalna automobilska preduzeća s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine može se pohvaliti sa fabrikama automobila u pet zemalja, godišnjom proizvodnjom više od 3 miliona vozila i razgranatom prodajno-servisnom mrežom od 5.050 zastupnika u oko 190 zemalja svijeta. Brend širom svijeta zapošljava više od 52.000 ljudi i godišnje ostvaruje prihode od 49 milijardi dolara. U studiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zauzela 1. mjesto među svim masovnim brendovima.Evropska centrala nalazi se Frankfurtu, gdje je smješten i Kijin dizajnerski centar. Ključnu ulogu u razvoju svih Evropi namijenjenih modela predstavlja i centar za istraživanja i razvoj u obližnjem Rüsselsheimu. Kijinu izuzetnu dizajnersku nadarenost potvrđuje preko 70 evropskih i međunarodnih dizajnerskih nagrada. Kia ima status lidera u dizajnu automobila i dobitnica je brojnih prestižnih nagrada, kao npr. Red Dot, Good Design, iF i drugih. Dizajn vozila je ključna stvar koja Kiju odvaja od brojne konkurencije, ali i ključna prednost za kupce. Kijin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (Snaga iznenađenja) – predstavlja Kijino globalno obećanje iznenađivati svijet uzbudljivim, inspirirajućim iskustvom koje premašuje sva očekivanja.  

 

Sve Kompaktna SUV Sportski