Kia razotkriva 2. fazu povezivosti UVO Connect

Nova pomagala će biti ugrađena u sve buduće modele Kia

10.6.2020

Kia Motors širi spisak svojih usluga UVO Connect koje će biti raspoložive evropskim vozačima. Nova pomagala “2. faze” će u dolazećim mjesecima biti raspoložive kod svih novih i postojećih modela u Evropi što će unaprijediti povezivost i upravljanje, a posljedično smanjiti stres na putovanjima.

Širok izbor novih i unaprijeđenih usluga UVO Connect
2. faza usluga UVO Connect kupcima nudi nekoliko novih prednosti, na primjer preciznije vrijeme putovanja, navigacijsku asistenciju ‘zadnji kilometar’ kao i različita pomagala koja unapređuju povezivost i upotrebljivost. Do njih će vozaći moći pristupati pomoću unaprijeđene aplikacije UVO za pametne telefone ili putem infotainment sistema u vozilu.

Pablo Martinez Masip, koji je u Kia Motors Europe zadužen za razvoj Kia UVO Connecta, rekao je: “Težimo ka tome da predstavljamo tehnologije koje će olakšati naš život za upravljačem i biti intuitivnije. UVO Connect, koji je već raspoloživ kod većine naših modela, predstavlja središte našeg cilja tako da će nova ‘2. faza’ koju danas predstavljamo još više olakšati putovanja.”

U Evropi će prvi modeli s uslugama UVO 2. faze biti predstavljeni tokom ove godine – u skladu s lansiranjem unaprijeđenih izvedbi modela, uz 4. generaciju potpuno novog Sorenta.

Preciznije predviđanje prometa
Jedna od najupotrebljivijih funkcija 2. faze UVO Connecta je online navigacija. Ova usluga u oblaku u realnom vremenu pomoću istorijskih podataka o prometu preciznije predviđa stanje u prometu, što korisnicima nudi tačniju predodžbu o vremenu putovanja i predviđenog dolaska.

Tako se ova novost kod procjene vremena putovanja razlikuje od uobičajenih sistema navigacije, čije planiranje se temelji isključivo na podacima uređaja u vozilu i prometnih informacija u realnom vremenu.

Obogaćena navigacija
Kijina nova navigacija ‘zadnjeg kilometra’ pomagati će korisnicima da nastave do krajnje destinacije, nakon što parkiraju vozilo i nastave pješke. To Kijinim strankama nudi idealno navigacijsko rješenje u gradovima, gdje su parkirališta često udaljena od trgovina, kafića i restorana.

Kada vozač ugasi motor nova funkcija ga pomoću push-up obavještenja u njegovoj aplikaciji UVO obavještava ako je njegova destinacija udaljena od 200 metara do 2 kilometra. Aplikacija korisnicima omogućava neprekidan pristup navigaciji Google Maps kako bi pješke dovršili putovanje. Moguće je i da korisnici upotrebljavaju navigacijsku funkciju obogaćene stvarnosti, ‘AR Guidance’, koja otvara kameru pametnog telefona i treperi sa AR turn-by-turn strelicama za usmjeravanje.

Prenos korisničkih profila među autima
Stranke u aplikaciji UVO mogu upotrebljavati novu funkciju ‘prenos korisničkog profila’. To im omogućava provjere i promjene postavki vozila direktno na pametnom telefonu, npr. navigacija, radio i Bluetooth. Prilikom paljenja motora stranke automatski dočekaju njihove postavke čime štede svoje vrijeme kako bi više uživali na svakom putovanju.

Novost vlasnicima vozila Kia omogućava i »back-up« UVO postavki u vozilu pomoću usluge u oblaku i prenos postavki s jednog vozila na drugo. Ovaj sistem pomaže onim vozačima koji redovno mijenjanju različita vozila Kia, opremljena uslugama UVO Connect – npr. vozačima koji koriste službena ili unajmljena vozila, ili porodicama s više od jednog korisnika usluga UVO Connect.

Različita pomagala za unaprijeđenje povezivosti i upotrebljivosti
Nova funkcija 2. faze Kijinog sistema UVO Connect je i ‘Valet Parking Mode’, koji korisnicima omogućava praćenje vozila na daljinu kada vozilo koristi neko drugi, kao i zaključavanje sistema zbog zaštite ličnih podataka, kao što su npr. navigacijske lokacije. Aplikacija UVO nudi pregled lokacije vozila, trajanje vožnje, pređene razdaljine i najveće brzine tokom vožnje, što pruža bezbrižnost kada je vozilo u tuđim rukama.

Različite usluge s područja pružanja podataka nudiće najbolji pružaoci
2. faza sistema UVO Connect nudiće i širok izbor usluga Kia Live Services, čije podatke će pružati najbolji pružaoci tih usluga koji će strankama pružati preciznije podatke. Umjesto ograničavanja na jednog pružaoca podataka Kia Live Services će prikupljati podatke različitih specijalista s različitih područja, kao što su prometne informacije, raspoloživa parking mjesta i cijene istih, lokacije benzinskih pumpi i cijene goriva te punjačka mjesta za električna vozila, vremenske prognoze te online zanimljiva mjesta i informacije o radarima.

Kia. Prva za ljude.

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnija globalna automobilska preduzeća s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine može se pohvaliti sa fabrikama automobila u pet zemalja, godišnjom proizvodnjom više od 3 miliona vozila i razgranatom prodajno-servisnom mrežom od 5.050 zastupnika u oko 190 zemalja svijeta. Brend širom svijeta zapošljava više od 52.000 ljudi i godišnje ostvaruje prihode od 49 milijardi dolara. U studiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zauzela 1. mjesto među svim masovnim brendovima.Evropska centrala nalazi se Frankfurtu, gdje je smješten i Kijin dizajnerski centar. Ključnu ulogu u razvoju svih Evropi namijenjenih modela predstavlja i centar za istraživanja i razvoj u obližnjem Rüsselsheimu. Kijinu izuzetnu dizajnersku nadarenost potvrđuje preko 70 evropskih i međunarodnih dizajnerskih nagrada. Kia ima status lidera u dizajnu automobila i dobitnica je brojnih prestižnih nagrada, kao npr. Red Dot, Good Design, iF i drugih. Dizajn vozila je ključna stvar koja Kiju odvaja od brojne konkurencije, ali i ključna prednost za kupce. Kijin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (Snaga iznenađenja) – predstavlja Kijino globalno obećanje iznenađivati svijet uzbudljivim, inspirirajućim iskustvom koje premašuje sva očekivanja.  

 

Sve Kompaktna SUV Sportski