Kia Motors najbolje plasirana u studiji J.D. Power U.S. IQS o početnom zadovoljstvu vlasnika vozila

Vlasnici vozila Kia u SAD izvijestili o najmanje problema u prvih 90 dana nakon kupovine vozila
Kia je br. 1 među masovnim brendovima već 6 godina zaredom

7.9.2020

Kia se po nedavno objavljenim rezultatima studije J.D. Power 2020 o početnom zadovoljstvu vlasnika vozila u SAD (Initial Quality Study - IQS) zajedno s brendom Dodge plasirala na 1. mjesto i imala je prijavljenih 136 problema na 100 vozila.

Kia je tako već 6 godina zaredom  broj 1 kod masovnih proizvođača automobila. “To je izuzetna serija,” rekao je Dave Sargent, podpredsjednik kompanije J. D. Power, koji je odgovoran za kvalitet automobila.

Forte, Sedona (Carnival), Sorento i Soul na vrhu u svojim razredima
Za Kijin konstantan uspjeh u studiji IQS najzaslužniji su modeli Forte i Soul, koji su se plasirali među 10 najboljih među svim modelima. Kia je imala i razredne pobjednike – Forte (kompaktno vozilo razreda C), Sedona (veliki monovolumen, u Evropi se prodavao kao Carnival), Sorento (srednje veliki SUV) i Soul (mali SUV).

Više priznanja J.D. Power od bilo kojeg drugog brenda, 2 godine zaredom
“Biti na 1. mjestu među svim masovnim brendovima šest godina zaredom je izuzetna čast i podsjetnik da budemo najbolji koliko je to moguće,” rekao je Sean Yoon, predsjednik i direktor Kia Motors North America i Kia Motors America. “S četiri razredna prvaka – i četiri dodatna modela među 3 najbolja u svojem razredu – Kijina filozofija da daje sve od sebe i dalje ubire plodove na ovom vrlo konkurentskom automobilskom tržištu.”

Godišnji izvještaj analizira mišljenje 87.282 vlasnika 189 različitih modela vozila podijeljenih u 26 razreda. Vozila ocijenjuju s obzirom na vozačko iskustvo, djelovanje motora i mjenjača te brojnih drugih problema povezanih s kvalitetom o kojima izvještavaju vlasnici vozila.
 

Kia. Prva u kvalitetu.


***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnija globalna automobilska preduzeća s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine može se pohvaliti sa fabrikama automobila u pet zemalja, godišnjom proizvodnjom više od 3 miliona vozila i razgranatom prodajno-servisnom mrežom od 5.050 zastupnika u oko 190 zemalja svijeta. Brend širom svijeta zapošljava više od 52.000 ljudi i godišnje ostvaruje prihode od 49 milijardi dolara. U studiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zauzela 1. mjesto među svim masovnim brendovima.Evropska centrala nalazi se Frankfurtu, gdje je smješten i Kijin dizajnerski centar. Ključnu ulogu u razvoju svih Evropi namijenjenih modela predstavlja i centar za istraživanja i razvoj u obližnjem Rüsselsheimu. Kijinu izuzetnu dizajnersku nadarenost potvrđuje preko 70 evropskih i međunarodnih dizajnerskih nagrada. Kia ima status lidera u dizajnu automobila i dobitnica je brojnih prestižnih nagrada, kao npr. Red Dot, Good Design, iF i drugih. Dizajn vozila je ključna stvar koja Kiju odvaja od brojne konkurencije, ali i ključna prednost za kupce. Kijin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (Snaga iznenađenja) – predstavlja Kijino globalno obećanje iznenađivati svijet uzbudljivim, inspirirajućim iskustvom koje premašuje sva očekivanja.  

 

Sve Kompaktna SUV Sportski