Kia u odvažan preobražaj s novim logom i globalnim sloganom

Novi logo utjelovljuje Kijinu samouvjerenost i predanost klijentima

7.1.2021

Kia je predstavila svoj novi korporativni logo i globalni slogan koji simboliziraju odvažan preobražaj i novu strategiju brenda. Predstavljanje novog loga pokazuje Kijine ambicije da postane vodeći brend u mobilnosti budućnosti, s promjenom gotovo svih vidika svog poslovanja.

Novi logo utjelovljuje Kijinu samouvjerenost i predanost klijentima
Logo je simbol Kijine nove strategije i implementacije obećanja klijentima o vrijednostima koje će ovaj brend ispunjavati svojim novim proizvodima i uslugama, kao i iskustvom koje će pružati. Novi logo izgleda kao svojeručan potpis. Ritmična, neisprekidana crta predstavlja Kijinu predanost omogućavanju inspirirajućih trenutaka, dok ujedno njegova simetrija govori o samouvjerenju brenda. Rastuće linije logotipa predstavljaju ambicije brenda i – što je još važnije – vrhunski kvalitet koji Kia pruža svim svojim klijentima.

“Kijin novi logo predstavlja predanost brenda da postane ikona promjena i inovacija”, rekao je Ho Sung Song, generalni direktor i predsjednik uprave najstarijeg korejskog proizvođača automobila. “Automobilska industrija trenutno se suočava s brzim preobražajem u kojem Kia proaktivno učestvuje i prilagođava se tim promjenama. Naš novi logo predstavlja našu želju da inspirišemo klijente kada njihove potrebe za mobilnošću evoluiraju, ali i naše uposlenike kako bi se mogli uhvatiti u koštac sa svim izazovima u ovoj industriji punoj brzih promjena.”

Kia tokom spektakularnog predstavljanja postavila novi Guinessov rekord s 'najviše dronova koji istovremeno izvode vatromet'
Novi logo spektakularno je predstavljen u okviru pirotehničkog šou-a na nebu iznad korejskog grada Incheon. Čak 303 drona ispalila su na stotine vatrometa u sinhroniziranom umjetničkom nastupu kako bi proslavili Kijin novi početak. Time su postavili novi Guinnessov svjetski rekord s ‘najviše bespilotnih letjelica koje su istovremeno izvele vatromet’. Impozantnu predstavu moguće je pogledati na Kijinom globalnom YouTube kanalu.

Kia ubuduće s novim sloganom
Pored novog logotipa Kia je predstavila i novi globalni slogan Movement that inspires (Pokret koji inspiriše) koji će zamijeniti dosadašnji slogan The Power to Surprise (Snaga iznenađenja).

Nova strategija brenda biće predstavljena 15. januara
Više informacija o Kijinoj novoj strategiji koja obuhvata namjenu i filozofiju brenda kao i njihovu implementaciju u buduće modele Kia biće predstavljeno na digitalnom događaju (New Kia Brand Showcase) koji će se održati 15. januara, a koji će biti emitovan na Kijinom globalnom YouTube kanalu.

Lansiranje novog logotipa slijedi Kijin Plan S predstavljen početkom 2020. koji je dugoročna poslovna strategija. Plan S predviđa da Kia (pored ostalih ciljeva) postane vodeća na globalnom automobilskom tržištu. Zbog toga će se u Kiji fokusirati na još veću popularizaciju električnih vozila i predstavljanje različitih usluga mobilnosti nastalih na osnovu potreba i ukusa pojedinaca i lokalnih tržišta.
Kia. Prva za ljude.

# # #

 

Kia Motors Corporation – o nama
Kia Motors Corporation (www.kia.com) pruža vrhunsko iskustvo mobilnosti i pokretnošću inspiriše svoje klijente. Kompanija osnovana 1944. godine je u industriji ‘mobilnosti’ prisutna više od 75 godina. Sa 52.000 zaposlenih širom svijeta, prisutnošću u više od 190 zemalja i fabrikama u 6 zemalja Kia danas godišnje proda oko 3 miliona vozila. Kia spada među glavne igrače popularizacije elektrificiranih i baterijskih električnih vozila, a odnedavno razvija i sve veću paletu usluga mobilnosti čime ohrabruje milione ljudi širom svijeta da istraživaju najbolje načine kretanja. Za više informacija posjetite: www.kianewscenter.com.

 

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani