Unaprijeđen hibridni crossover Kia Niro

Tehnološka unaprijeđenja i još više asistencije vozaču ADAS

U kabini novi mjerači, standardni 8-inčni ekran i navigacija sa 10,25-inčnim ekranom i premium audio sistem Harman/Kardon

Glavne promjene eksterijera – nova prednja svjetla, maska hladnjaka i naplaci   

6.12.2019

Kia Motors nedavno je predstavila unaprijeđenog hibridnog Nira. Popularni i više puta nagrađivani kompaktni crossover doživio je nekoliko promjena eskterijera – novi su npr.  farovi i svjetla za maglu, maska hladnjaka s dijamantnim uzorkom i dnevna LED svjetla u obliku dvije strelice. Zadnja ukrasna zaštita podvozja je šira i naglašenija, zadnja LED svjetla imaju u odnosu na prethodnika »hi-tech« izgled, a tu su i novi 16- i 18-inčni naplaci.

U kabini novi mjerači, standardni 8-inčni ekran i navigacija sa 10,25-inčnim ekranom i premium audio sistem Harman/Kardon
U unutrašnjosti je novi Niro dobio novi ekran, novu 7-inčnu instrumentnu ploču s novom grafikom, standardni 8-inčni ekran na dodir i opcijsku navigaciju sa 10,25-inčnim ekranom i premium audio sistemom Harman/Kardon, s jednostavnom upotrebom dobro poznatog Kijinog interfejsa. Uz doplatu su raspoložive mjenjačke poluge na upravljaču za još sportskije vozačko iskustvo, kao i aktivno regenerativno kočenje, električna parking kočnica te ambijentalno osvjetljenje u šest različitih boja.

Tehnološka unaprijeđenja i još više asistencije vozaču ADAS
Vanjske i unutrašnje dimenzije te pogon ostali su nepromijenjeni u odnosu na prethodnika. Tehnološka unaprijeđenja je dobio Kijin paket sistema asistencija ADAS (Kia Drive Wise Advanced Driver Assistance Systems), koji je sada bogatiji za sistem za održavanje vozila na voznoj traci i sistem za praćenje vozne trake te sistem HBA za automatsko zasjenjivanje farova (High Beam Assist).  

Sve te novosti dobiće i Niro Plug-in Hybrid (PHEV), kojeg zajedno s hibridnom varijantom širom Evrope očekujemo na proljeće.

Rast prodaje hibridnih i električnih vozila od 22 posto
Kijina ponuda elektrificiranih modela je doživjela osjetan rast potražnje u ovoj godini. Prodaja hibridnih, plug-in hibridnih i električnih vozila je u prvih devet mjeseci ove godine porasla sa 42.676 na 51.880 vozila (+21,6%). Ponudu čine novi e-Soul, Optima Plug-in Hybrid (limuzina i karavan) i varijante modela Niro.

Prodaja Nira povećala se za čak 32% na 44.949 vozila, prvenstveno zahvaljujući hibridnom i plug-in hibridnom Niru kao i početku prodaje novog potpuno električnog e-Nira. Kia u dolazećim mjesecima namjerava predstaviti elektrificirane pogone ostalih postojećih i budućih modela.

Raširena ponuda Ceedovih varijanti
Najznačajniji Kijin model u Evropi je Ceed, koji je do sada imao u ponudi hatchback i karavan, a nedavno je obogaćen varijantama shooting brake ProCeed i crossover XCeed. Prodaja Ceedove game se s ukupno prodatih 92.050 primjeraka u 2019. godini u odnosu na prošlu godinu povećala za čak 85% (I-X 2018: 49.868). Ilustrativan je primjer Njemačke, gdje vlada nevjerovatna konkurencija, u kojoj je Kia udvostručila prodaju Ceeda (18.003 u odnosu na 8.991 primjerak u prvih deset mjeseci 2018. godine).

S četiri varijante karoserije Ceeda je Kia nedavno najavila skoro lansiranje plug-in hibrida Xceed i Ceed Sportswagon, koji će se na proljeće iduće godine pridružiti Kijinoj bogatoj ponudi hibridnih i električnih vozila.

Kia. Prva za ljude.


***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnija globalna automobilska preduzeća s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine može se pohvaliti sa fabrikama automobila u pet zemalja, godišnjom proizvodnjom više od 3 miliona vozila i razgranatom prodajno-servisnom mrežom od 5.050 zastupnika u oko 190 zemalja svijeta. Brend širom svijeta zapošljava više od 52.000 ljudi i godišnje ostvaruje prihode od 49 milijardi dolara. U studiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zauzela 1. mjesto među svim masovnim brendovima.Evropska centrala nalazi se Frankfurtu, gdje je smješten i Kijin dizajnerski centar. Ključnu ulogu u razvoju svih Evropi namijenjenih modela predstavlja i centar za istraživanja i razvoj u obližnjem Rüsselsheimu. Kijinu izuzetnu dizajnersku nadarenost potvrđuje preko 70 evropskih i međunarodnih dizajnerskih nagrada. Kia ima status lidera u dizajnu automobila i dobitnica je brojnih prestižnih nagrada, kao npr. Red Dot, Good Design, iF i drugih. Dizajn vozila je ključna stvar koja Kiju odvaja od brojne konkurencije, ali i ključna prednost za kupce. Kijin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (Snaga iznenađenja) – predstavlja Kijino globalno obećanje iznenađivati svijet uzbudljivim, inspirirajućim iskustvom koje premašuje sva očekivanja.  

 

Sve Kompaktna SUV Sportski