7 GODINA GARANCIJA

PITANJA I ODGOVORI
? NA KOJI SE AUTOMOBIL ODNOSI 7-GODIŠNJA KIA GARANCIJA?
ODGOVOR:
7-godišnja garancija se odnosi na sva putnička vozila.
? JE LI TO FABRIČKA GARANCIJA ILI GARANCIJA KOJU NUDI LOKALNI PRODAVAČ?
ODGOVOR:
Ova garacija nije kao ostale vanjske garancije, npr. od osiguravajućih kuća ili lokalnih prodavača. Ovo je obimna fabrička garancija koja vrijedi jednako od prvog dana pa do do kraja sedme godine.
? POSTOJI LI OGRANIČENJE KILOMETRAŽE?
ODGOVOR:
Naša garancija - najduža u Evropi - tokom prve tri godine trajanja nema ograničenja kilometraže. Kroz cjelokupan period garancije (7 godina) ograničenje kilometraže je 150.000 km.
? POSTOJE LI KOMPONENTE KOJE NISU POKRIVENE 7 GODINA?
ODGOVOR:
Neki dijelovi vozila imaju svoj prirodni rok trajanja i garancija ih pokriva kraće vrijeme. To su: akumulator, naknadno ugrađena Kijina originalna dodatna oprema (12 mjeseci bez ograničenja kilometraže), audio sistem, navigacija i ostali audio priključci (36 mjeseci, odn. 100.000 km) i lak (60 mjeseci, odn. 150.000 km). Garancijom nije obuhvaćen potrošni materijal.
? KAKO PROIZVOĐAČ AUTOMOBILA MOŽE PONUDITI 7-GODIŠNJU GARANCIJU / 150.000 km?
ODGOVOR:
Zbog izvanrednog kvaliteta proizvodnje Kia je samouvjereno ponudila ovakvu velikodušnu garanciju, jedinstvenu na evropskom tržištu.
? JE LI GARANCIJA PRENOSIVA NA SLJEDEĆEG VLASNIKA?
ODGOVOR:
Da, u potpunosti. Znači, ukoliko budete prodavali vozilo nakon, na primjer 5 godina upotrebe, vozilo će i dalje imati 2 godine garancije.
? ŠTO JE S GARANCIJOM NA PROHRĐAVANJE?
ODGOVOR:
Svi naši putnički automobili nove generacije osigurani su 7 godina.
? GUBI LI MOJE VOZILO GARANCIJU AKO PREKORAČIM PROPISANI SERVISNI INTERVAL?
ODGOVOR:
Kia Motors donekle je zaoštrila pravila u vezi sa redovnim servisiranjem vozila Kia po kojima zbog prekoračenja propisanog kilometarskog ili vremenskog intervala vaše vozilo može u određenim slučajevima izgubiti fabričku garanciju.

Servisiranje vozila unutar propisanog intervala neophodno je zbog osiguravanja besprijekornosti vozila, što smanjuje mogućnost nastanka kvarova. Važan uzrok su i novi, strožiji emisijski standardi, koje vozilo ispunjava ako je servisirano unutar propisanog servisnog intervala.

Ako svoju Kiju redovno servisirate, nemate razloga za brigu. Ipak vam savjetujemo da vozilo naručite na redovni godišnji servis malo ranije, minimalno 1.000 km ili 1 mjesec prije propisanog krajnjeg roka. Tako bez imalo brige zadržavate garanciju, a ujedno ćete izbjeći eventualne redove i čekanje na servisu u danima kada vam se već žuri.
Uslovi garancije su dostupni u garancijskoj knjižici vozila ili kod ovlaštenog servisera.
Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi