Svi članki

29. 08. 2014

Što se nas tiče, ovaj spada u sam vrh segmenta kojem pripada, bar kada je ocjena izgleda u pitanju. Sa druge strane bitna je i sama praktičnost koja je u večini slučajeva na udaru prilikom samog dizajniranja, a ovdje možemo reći kako su KIA-ini dizajneri odradili veoma dobar posao.

Platforma automobila je ista kao kod hatchback forme, gdje je samo narasla zapremina prtljažnika odnosno dužina samog automobila za 195 mm. Ponuda prostora u unutrašnjosti je ostala ista, baš kao i sva tehnička rješenja koja su u ponudi u ovom modelu od samog početka. Obzirom da sam smještaj putnika u unutrašnjosti nije bio problem ni kod ranije opisanih verzija, ovdje samo može dobiti jednu proširenu dimenziju koja uključuje nešto veći prtljažni prostor i „moderan“ karavanski osjećaj.

 

Kada je u pitanju samo vozačko mjesto te osjećaj za upravljačem, rekli bi kako je skoro pa identičan kao kod Coupe odnosno Hatchback forme, što dokazuje koliku su pažnju KIA-ini inžinjeri posvetili samoj izbalansiranosti modela, prilikom čega se gubi osjećaj produženosti karoserije. Ovdje veliku ulogu igra i sam ovjes koji naprijed potpisuje McPherson a nazad Multilink. Rješenje koje je u današnjoj autoindustriji veoma česta pojava kod automobilskih proizvođača koji žele da se nametnu svojim kupcima.

Sam odabir materijala u unutrašnjosti je dobar. One dodirne i lako dostupne površine su kao kod starije braće urađene sa materijalima koji su ugodni na dodir. U skupljim verzijama možemo dobiti „klavirsku“ crnu Piano plastiku, kožne obloge u vratima, kožni upravljač i još dosta toga što sam osjećaj u unutrašnjosti podiže na novu razinu.

 

Sam prtljažnik i njegova zapremina odlike su pravog karavana i broje zapreminu od 528 litara odnosno čitavih 1.642 litra kada su zadnja sjedišta oborena. Dosta prostora,a to u praksi izgleda ovako. Mjesta ima dovoljno za dječija kolica i nekoliko torbi u prtljažniku. Dovoljno za putovanje po želji! U kombinaciji sa ekonomičnim 1,6 CRDi motorom snage 128 KS, granice koje čovjek može postaviti pred sebe su veoma velike.

Sama motorizacija koja se ogleda u novorazvijenom i dobro poznatom 1,6 CRDi dizel motoru posljednje generacije, sa svojih 128 KS i 260 Nm (nama bitnijim podatkom) predstavlja odličan izbor za jedan ovakav automobil. Nije rastrošan, a njegova međuubrzanja će ispuniti većinu vaših zahtjeva. Obrtni moment od 260 Nm dostupan je u radijusu od 1.900 do 2.750 o/min. Veoma široko radno područje koje će vozača osloboditi stalne potrebe za posezanjem ručice mjenjača.

Potrošnja u gradu sa uključenim klima uređajem i umjerenom vožnjom nije prelazila brojku od 6,5 l/100 km, a uz umjerenu nogu na papučici gasa i otvorenu cestu, sama brojka prosječne potrošnje pada ispod 5 l/100 km. Ako kažemo da zapremina rezervoara za gorivo iznosi 53 litre, česte odlaske na benzinske pumpe možete zaboraviti.

Kako se vozi? Ukratko, veoma lijepo! Osim detalja koje su podređene vozaču kao što je zakrivljena prednja armaturna ploča, ovjes koji smo ranije spomenuli prava je poslastica u rukama vozača. Naginanje karoserije je svedeno na minimum, a ukoliko se poštuju zakoni fizike sve izgleda više nego realno. Automobil je toliko dobro izbalansiran da će i povremene brze ulaske u zavoje riješiti bez problema sa veoma rijetkom intervencijom elektronike. Vozači također imaju na izbor tri režima rada upravljača, kojim se samo podešava tvrdoća okretanja iako je on sam po sebi progresivan u zavisnosti od brzine kretanja. Tako da smo većinu našeg druženja proveli u režimu „NORMAL“ bez prijeke potrebe za mjenjanjem postavki. Zaista!

Ono što privlači kupce u ovom segmentu automobila je prije svega sigurnost automobila a i kupovine. Kad smo kod sigurnosti automobila, već u početnom paketu se dobije skoro kompletna aktivna i pasivna sigurnost koja uključuje šest zračnih jastuka te more elektronskih sistema koji vožnju automobila tj. Njenu sigurnost dižu na jedan veći nivo. Tu je i pet zvjezdica na EuroNCAP-u kao dodatni "Joker" prilikom kupovine.

Ono čime je KIA oduševila cijeli svijet ali ne i konkurenciju je izdašna sedmogodišnja garancija na automobile, koja svoje vlasnike na duži period rješava odgovornosti koji se odnose na nepredviđene probleme na samom automobilu, ne uključujući potrošne dijelove. Ovo je dobar adut i prilikom naknadne prodaje modela kao polovnog, jer će ih većina u svom prvom ciklusu života zadržati određeni dio garancije. Jako lijepo!

Zaključak:

KIA je napravila dobar proizvod koji bi trebao zadovljiti potrebe ljudi koji traže nešto više prostora u udnosu na klasične hatchback automobile. Ovdje se ne radi o kvaliteti automobila već naprotiv, neki su elementi urađeni bolje nego je to slučaj kod konkurencije.

 

Za gledanje originalnog, skeniranog članka, molimo, kliknite na donji link!

http://turbo-portal.com/index.php/test/908-test-kia-cee-d-sw-1-6-crdi-lx-dynamic

Pretplatite se na RSS feed
08. 07. 2014

Od modela cee'd nisam očekivao ništa sem da će biti "očekivano dobar". Razlog je to što sam prethodno vozio model cee'd, u stvari dva, oba u hatcback varijanti, a i prethodna generacija je odličan automobil, pa je valjda to bio razlog mirnoće i već formiranog mišljenja koji neki nazivaju predrasude. Automobil čak nisam ni na slikama zagledao nešto posebno. A onda je automobil došao u ...

23. 05. 2014

Predstavljanjem nove generacije kompaktnog minivena Kia je zaokružila ponudu, ali i stilsku transformaciju koja je započela dolaskom novog cee'da (sid). Atraktivna i moderna spoljašnjost je prvi adut Carensa. Kroj nove karoserije je moderan i odaje jednostavnu ravnotežu dinamike i elegancije. Crna maska sa hromiranim ramom koji okružuje „pčelinje saće“, razvučena između dva ...

15. 05. 2014

Povećanjem prodaje od preko 30 posto novi cee'd je u 2013. produbio povjerenje kupaca u svoje kvalitete i ojačao prisutnost na tržištu, otkinuvši mahom kupce C4, Megana i 308-ice, koji su najviše podbacili u kompaktnoj klasi. Kupci su evropski proizvod ponajviše prepoznali u modelu cee'd, kao i ubjedljivo najbolje garancijske uslove na tržištu teške čak 7 godina ili 150 hiljada pređenih kilometara. Uostalom, ovo je prvi model koji je skrenuo pažnju na sebe, ali i Kiju općenito, te 2008. prvi „ustao“ protiv klimavog ekonomskog perioda nudeći se tada po diskontnoj cijeni od 19.990 KM u osnovnoj ...

01. 04. 2014

Čuvena njemačka automobilistička revija Auto Bild u martovskom izdanju je napravila uporedni test kompaktnih sportskih kupea.   Kia je danas doživjela potpunu preobrazbu i korača uz bok priznatim, zvučnim imenima automobilske industrije kao što su Opel i Volkswagen. Prošle godine Kia je dokazala da su se Kijini dizajneri s Schreyerom na čelu strateški okrenuli ka očekivanjima ...