Svi članki

04. 05. 2016

-    Izgledom sportaš, potrošnjom štedljivac

Druga generacija KIA-ina kompakta cee'd lansirana je prije četiri godine, ali je već stiglo vrijeme za redizajn automobila koji je osmišljen i izrađen u KIA-inu centru u Njemačkoj po ukusu europskih kupaca. Kia cee'd kao najprodavaniji auto kompaktne klase privatnim kupcima u Hrvatskoj u prošloj godini, i dalje ima sedmogodišnje jamstvo koje ne daje ni jedan proizvođač. Prigodom redizajna izvana su obavljene manje korekcije, dok je unutrašnjost podignuta na višu razinu zahvaljujući kvalitetnijim materijalima i preciznijoj završnoj obradi.

Ovaj put na testu smo imali puno bogatiju, skuplju, ali i atraktivniju inačicu sa snažnijim 1,6-litrenim turbodizelom s common-rail sustavom izravnog ubrizgavanja goriva snage 136 KS, u kombinaciji s paketom EX Style i dodatnom sportskom GT Line opremom, kojoj je jedino nedostajao navigacijski sustav. S GT Line opcijskim paketom ide prednji i stražnji GT Line odbojnik s usisnikom zraka i dvije ispušne cijevi, svjetla za maglu i LED dnevna svjetla u obliku četiri ledene kockice, GT Line sjedala, obrub upravljača i ručica mjenjača, 17-colni alu naplatci, aluminijske papučice te Smart Key & Button Start - sustav pokretanja vozila bez ključa.

U osnovnom modelu cee'd sadrži velik broj sigurnosnih sustava, među ostalim ABS, EBD, ESC (elektronička stabilnost vozila), TCS (sustav protiv proklizavanja pogonskih kotača), HAC – pomoć pri kretanju na uzbrdici, BAS (automatsko pojačavanje sile kočenja), a tu su i zračni jastuci za vozača i suvozača, bočni airbagovi, kao i zračne zavjese. Za komfor brine se ručna klima, radio s komandama na upravljaču, bluetooth ...

Osim vanjštine, blago je dotjerana i jedna od najprivlačnijih i najprostranijih unutrašnjosti u ovoj klasi. Interijer i dalje blješti od kromiranih i lakiranih detalja, te pršti od obilja opreme i tipki. Kvaliteta elemenata u interijeru je podignuta na višu razinu, tako da je na vrlo malo mjesta primjetna malo tvrđa i neuglednija plastika   koja je ipak dobro zakamuflirana. Zaštita od buke podignuta je na višu razinu tako da je vožnja puno ugodnija.

Pogonski agregat, 4-cilindarski turbodizelaš sa 136 KS i okretnim momentom od 280 Nm između 1500 i 3000 „điri“, osim što pršti snagom, vrlo je štedljiv i uglađenog rada. Uparen s dobro odmjerenim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, snažniji turbodizelaš (u ponudi je i slabiji sa 110 KS) odlično vuče i ubrzava, a idealan je za duga krstarenja autocestama. Naime, buka u kabini gotovo da se i ne čuje, a motor će u svakom slučaju, bez obzira u kojem se stupnju prijenosa nalazio, povući bez problema. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 9,8 sekundi i postiže najveću brzinu od 197 km/h. Kad ga se ne forsira, potrošnja mu je doista niska, naravno ne kao u tvorničkim podacima, ali na otvorenoj cesti se vrti oko 5,5 l/100 km. Međutim, na autocesti, kada ga se malo snažnije pritisne, potrošnja može porasti i do sedam litara, što nije nikakav minus. Ovjes mu je odlično podešen tako da pruža maksimalnu udobnost za pet osoba.

Testni model bez opcijskog GT Line paketa kota 19.730 eura, s dodatnom sportskom opremom cijena mu skače na 21.265 eura.


Za gledanje originalnog, skeniranog članka, molimo, kliknite na donji file u pdf formatu!

 

Pretplatite se na RSS feed
15. 03. 2016

Novi Sorento za broj je veći – barem na papiru. Od sada serijski nudi zavidni popis ne baš bilo kakve opreme. Kia je složila nevjerojatno dobar automobil. Možda niste upoznati, ali nova Kia Sorento već je neko vrijeme aktualna na europskom tržištu, a u naše salone stigla je sredinom svibnja. Tako je red došao i na nas da isprobamo i ...

09. 03. 2016

Nova generacija korejskog proizvođača u segmentu SUV vozila napredovala je u svim pogledima, naročito u kvalitetu, opremi, udobnosti i luksuzu što Sorenta čine dostojnim kontkurentom evropskim proizvođačima SUV vozila Model KIA Sorento datira još iz 2002. godine kada je predstavljen prvi put, te nakon 12 godine KIA prezentira potpuno ...

01. 02. 2016

KIA iz godine u godinu i sa svakim novim modelom nezaustavljivo raste, kako u "opipljivim" prodajnim rezultatima, tako i u jednako važnim elementima kao što su popularnost i ugled marke. Kada jedan model postane toliko uspješan da postane prepoznatljiviji od same marke onda je jasno da je napravljen odličan posao.   Ozbiljan pristup i pažnja na detaljima Nova generacija ...

21. 12. 2015

Optima je Kijin najprestižniji model na europskom tržtu, pa je njezina četvrta generacija oblikovana pod vodstvom Petera Schreyera u Kijinom europskom dizajnerskom studiju u centru Frankfurta, mjestu koje je bilo i središte prvih testnih vožnji. Četvrta generacija prestižne limuzine opsežno je obnovljena, pa je sad šira, duža i viša, a produžen je i međuosovinski razmak. Unutrašnjost stoga nudi ...