Svi članki

01. 04. 2014

U testu su se suprotstavili Opel Astra GTC 1,6 DIT, VW Scirocco 2.0 TSI i Kijina zvijezda sportskih kupea Kia Pro_cee'd GT 1.6 T-GDI. Pobjednik je veliko iznenađenje.

Čuvena njemačka automobilistička revija Auto Bild u martovskom izdanju je napravila uporedni test kompaktnih sportskih kupea.

 

Kia je danas doživjela potpunu preobrazbu i korača uz bok priznatim, zvučnim imenima automobilske industrije kao što su Opel i Volkswagen. Prošle godine Kia je dokazala da su se Kijini dizajneri s Schreyerom na čelu strateški okrenuli ka očekivanjima evropskih kupaca. Svoje ambicije, sposobnosti i tehnički razvoj na području sportskih kupea predstavili su u modelu pro_ceed GT.

 

Kijina objava "rata"
Privlačna unutrašnjost, digitalni mjerači s velikim zaslonom, jednostavna upotreba. To nije sve. Prostrani pro_ceed GT nas je uvjerio dovršenim vanjskim mišićavim izgledom, turbo motorom sa 204 KS, upadljivim farovima, LED diodama, dvostrukom ispušnom cijevi, 18-inčnim lijevanim naplacima, crvenim kočionim čeljustima i mnogim drugim karakteristikama. Detalji lakirani crnim lakom, materijali prijatni na dodir, sportska kožna sjedišta marke Recaro, pojedini elementi presvučeni kožom i brojni kromirani dodaci čine kabinu vozila dinamičnom i nevjerovatno privlačnom.
Dizajn unutrašnjosti dopunjuju 7-inčni zaslon, TFC LCD Supervision sportski mjerači te prestižni UVO audio uređaj.
Jedino pro_cee'd GT ima 7-inčni zaslon, dok pomenuti konkurenti  nude manji. Navigacija je kod sva tri uz nadoplatu, bluetooth je uključen kod pro_ceed'a i Astre, dok je kod Scirocca uz nadoplatu.

 

Kako se voze?
Jedina stvar u kojoj su konkurenti bolji od pro_ceeda GT je ocjena vozne dinamike, jer Volkswagenov vrlo agilni, temperamentni stroj 2.0 TSI  sa 210 KS i ubrzanjem 6,8 s – 100km/h nudi pro_ceed GT-u puno manevarskog prostora za poboljšanje 1.6 T-GDI motora sa 204 KS i s ubrzanjem od 7,4 s od 0 do 100km/h.
Slično je i sa Astrom GTC koja s 1.6 turbo motorom sa 200 KS i ubrzanjem 8,1s – 100 km/h, dobro kormilari između sportske i udobne vožnje, ali ne toliko kao Scirocco.

 

Koliko izdvojiti za svakog?
Nije nikakvo iznenađenje da pro_ceed GT nudi najbolju cijenu i nezaobilazni adut 7-godišnje garancije. Zanimljivo je i to da prodajom rabljenog pro_ceeda dišemo za vrat Astri i VW-u, što znači da diže cijenu rabljenom vozilu. Za Scirocca sa lošijom opremom izdvojićemo  puno više, dok je Astra cjenovno pozicionirana između svojih konkurenata.

 

Činjenice
Lijep proizvod i istovremeno automobil, koji na vrlo ilustrativan način dokazuje da je Kia kao brend konačno sazrela u proizvođača automobila, koji postavlja i diktira trendove. Rezultati su utoliko više iznenađujući, jer se ne radi samo o malim ili hečbek vozilima, gdje Korejci već žanju uspjehe nego se radi o vozilu koje spada na područje sporta i zabave. VW se doduše može pohvaliti najboljom vožnjom, ali ne i najnižom cijenom, dok je Opel sa svojim motorom bolji od svog prethodnika GTC i lošiji od korejskog ljepotana pro_cee'd GT.
    
 

 

Rezultat:
Pobjednik može biti samo jedan i to je uvjerljivo pro_cee'd GT, koji je ukupno sakupio čak 477 bodova, a slijede mu Opel Astra GTC sa 456 i VW Scirocco sa 450 bodova.
                        

 

Za gledanje originalnog, skeniranog članka, molimo, kliknite na donji link!                                                                 

 

Pretplatite se na RSS feed
14. 03. 2014

Smješten na platformu osovinskog razmaka od 265 cm, SW u širinu broji solidnih 178 cm, a jedino što ga razlikuje od peterovratne izvedbe je centimetar veća visina i dužina od 450,5 cm. Konkretno, rastegnut je za 19,5 cm, što nije zanemarivo, no to nije znatno promijenilo koncepciju, niti zadalo neke posebne glavobolje inženjerima. Rezultat su, naime, tek minimalne novosti u ...

03. 01. 2014

Pre nekoliko godina, tačnije prilikom promocije modela Sportage (sportidž), proizvođač je najavio početak strategije prema kojoj će njihovi automobili u budućnosti biti sve kvalitetniji i lepši. Da dizajn igra možda i presudnu ulogu u pozicioniranju sve ambicioznijeg automobilskog brenda, sugeriše i to što je za predsednika Kije imenovan šef dizajnerskog odeljenja Peter ...

18. 11. 2013

Odmah, već na prvi pogled, jasno je da se radi o verziji sa naglašenijim sportskim izrazom u odnosu na hečbek sa petoro vrata. Odbojnici izgledaju agresivnije, zadnji deo izgleda mišićaviji, a gril hladnjaka je uži. Ne možemo a da iznova ne konstatujemo kako je Kia od neuglednih automobila iz prošle decenije došla do toga da proizvodi možda i najatraktivnije ...

30. 10. 2013

Imat ćemo problema – zabrinuto su govorili europski proizvođači krajem 2006., promatrajući tada prvu generaciju cee'da, iznenađujuće solidnog kompakta i to još s (tada) rekordnim petogodišnjim jamstvom. I doista, problemi Europljana (i Japanaca) samo bubre. Sve ljepšim i kvalitetnijim ključnim modelima sa sedmogodišnjim jamstvom, čija je proizvodnja prebačena u Europu, ...