07. 09. 2017

Kia Motors je razotkrila nove fotografije koncepta Proceed. Kijino novo konceptno vozilo doživjeće svjetsku premijeru 12. septembra na salonu automobila u Frankfurtu.

Najavljuje smjernice dizajna nove generacije cee’da
Koncept Proceed, nastao u Kijinom dizajnerskom centru u Frankfurtu, tek 500 metara udaljenom od prizorišta najavljuje kakva bi trebala biti nova generacija cee'da.

Produženi hot hatch predstavlja Kijinu novu izvedbu karoserije
Koncept predstavlja novu izvedbu karoserije. Produženi hot hatch zadržava sportski izgled postojećeg pro_cee’da, dok istovremeno združuje njegovu agresivnu vizuelnu pojavu sa svakidašnjom svestranošću. Model je temeljito prerađen i izmijenjen za novu generaciju vozača te donosi odvažnu viziju potencijalnih novih članova cee'da nove generacije.

Gregory Guillaume, vođa Kijinog evropskog dizajna, kaže: “Zbog brojnih evropskih vozača, koji sve više traže alternative moćnim trovratnim kupeima, počeli smo razmišljati o drugačijem atraktivnom modelu porodice cee’d. Koncept Proceed predstavlja odvažnu novu viziju, koja će reinkarnirati i oživjeti pro_cee'dovu živahnu dušu, namijenjenu novoj generaciji vozača, koji žele vozila s boljim performansama.”

Niži, vitkiji i okretniji – koncept, koji karakterišu spuštajuća linija krova, mišićave dimenzije i kompaktan izgled
Niži, vitkiji i okretniji koncept Proceed, kog karakterišu spuštajuća linija krova, mišićave dimenzije i kompaktan izgled najavljuje svoju okretnost. Siluetu vozila dopunjuju brojni neobični dizajnerski detalji. Dinamični rubovi prozora slijede krovnu liniju do zadnjeg kraja, dok agresivan izgled u obliku ‘zuba ajkule’, dopunjen logotipom GT, naglašava nedostatak B stubića. Bočne stranice dodatno napuhavaju bok i stvaraju mišićav izgled zadnjeg kraja vozila. Koncept je opremljen ogromnim šestokrakim aluminijskim naplacima od 20 inča.

Jedinstveni ‘Luminline’ vanjski dizajn – osvijetljena kontura staklenog krova
U doba kada dnevna svjetla postaju jedan od ključnih elemenata identiteta vozila, koncept Proceed koristi svjetla na drugačiji način. Koncept predstavlja ‘Luminline’ – osvijetljenu konturu staklenog krova, koja pozdravlja vozača prilikom približavanja vozilu. To služi kao snažan noćni vizuelni identitet vozila, koji naglašava njegov fastback izgled.

Dramatična linija krova spušta se prema zadnjem kraju, koji ima karakteristične pozamašne zračne otvore i refleksne površine oko zadnjih svjetala, inspirisane istopljenim feromagnetnim metalom.

Izgled koncepta i dimenzije su novi, ali vozilo koristi neke dobro poznate Kijine motive. Ikonična ‘tigrova maska’, od Stingera posuđeno dizajnersko ‘ostrvo’ na poklopcu motora, zaobljeno vjetrobransko staklo, zastakljen cijeli krov i Kijina nenadmašna mješavina zaobljenih dijelova karoserije i napetih bora. Svaki element predstavlja koncept Proceeda kao zaista modernu Kiju.

Koncept odskače i zbog crvene boje karoserije (Lava Red). Ista je nastala kao kombinacija višekratnog ručnog nanošenja slojeva crnog, srebrnog (kromiranog) i crvenog laka, što stvara sjajnu, tamno crvenu boju karoserije.

Kia će razotkriti koncept Proceed 12. septembra na svom izložbenom prostoru u dvorani 9 sajmišta u Frankfurtu.

Isprobajte Kiju na test vožnji i uvjerite se u Kia kvalitet!

Prijavite se na test vožnju

***

 

Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede više od 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih evropskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2017 JD Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih brendova. Izrazito evropsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

 

30. 08. 2017

Kia Motors će 12. septembra na salonu automobila u Frankfurtu predstaviti novi koncept. Konceptno vozilo, dizajnirano u Kijinom evropskom dizajnerskom centru u Frankfurtu, tek 500 metara udaljenom od mjesta, gdje će biti predstavljeno, pokazuje kakva će biti sljedeća generacija novog cee'da. Koncept predstavlja Kijinu novu varijantu karoserije. Produženi »hot hatch« zadržava sportski izgled... Više ...

29. 08. 2017

Trogodišnji ugovor počinje sljedeće sezone (2018/19) Kia Motors je nedavno postala novi zvanični partner Evropske lige u fudbalu (UEFA Europa League), koju organizuje krovni evropski fudbalski savez UEFA. Trogodišnji ugovor o saradnji počinje od sljedeće sezone (2018/19) i završava finalnom utakmicom UEFA Europa League 2021. godine. Evropska liga je najveće fudbalsko klupsko takmičenje na svijetu, koje uključuje klubove iz 54 evropske zemlje i ima ukupno čak 980 miliona televizijskih gledalaca. Kia će kao zvanični partner organizatorima omogućiti flotu od 90 vozila za potrebe finalnih utakmica 2019., 2020. i 2021. Flotu će koristiti za... Više ...

09. 08. 2017

Kia Motors je pokupila još jednu nagradu za kvalitet i pouzdanost, i to u studiji ugledne institucije J.D. Power o pouzdanosti vozila za 2017. godinu (VDS - Vehicle Dependability Study), koju su izveli među njemačkim kupcima, gdje je zauzela 1. mjesto. Kia Sportage drugu godinu zaredom najpouzdaniji u svojoj klasi Sportage, evropski prodajni hit, već drugu godinu zaredom je uvjerio njemačke kupce i pobjedom u kategoriji ‘kompaktni sportski terenac’ pomeo svu konkurenciju. 14.000 vlasnika vozila u Njemačkoj ocijenilo 71 model Studija je ove godine obuhvatila oko 14.000 vlasnika vozila u Njemačkoj, koji... Više ...

17. 07. 2017

Kia je u okviru prestižnih nagrada German Brand Award (GBA) osvojila zlatnu medalju za ‘izvrsnost u strategiji marke, upravljanju i stvaranju marke’. Žiri je najstarijeg korejskog proizvođača automobila odlikovao i u kategoriji ‘interni brending’. Kia oduševljava ‘snagom iznenađenja’ Kia je žiri, sastavljen od nezavisnih stručnjaka, uvjerila ne samo načinom komuniciranja svojih... Više ...