29. 08. 2017

Europa League je najveće fudbalsko klupsko takmičenje na svijetu

Trogodišnji ugovor počinje sljedeće sezone (2018/19)
Kia Motors je nedavno postala novi zvanični partner Evropske lige u fudbalu (UEFA Europa League), koju organizuje krovni evropski fudbalski savez UEFA. Trogodišnji ugovor o saradnji počinje od sljedeće sezone (2018/19) i završava finalnom utakmicom UEFA Europa League 2021. godine.

Evropska liga je najveće fudbalsko klupsko takmičenje na svijetu, koje uključuje klubove iz 54 evropske zemlje i ima ukupno čak 980 miliona televizijskih gledalaca. Kia će kao zvanični partner organizatorima omogućiti flotu od 90 vozila za potrebe finalnih utakmica 2019., 2020. i 2021. Flotu će koristiti za prevoz sudija, zvaničnih osoba, delegata i veoma važnih gostiju.

Kia ‘Trophy Tour’ - upoznavanje fudbalskih legendi i obilazak pehara
Pored toga će Kia Motors i UEFA izvesti i UEFA Europa League ‘Trophy Tour’. Na turneji će ljubitelji najvažnije sporedne stvari na svijetu imati priliku uživo vidjeti legendarni pobjednički pehar i upoznati neke od fudbalskih legendi. Kia će mlade fudbalske fanove širom Evrope pozvati da učestvuju u konkursu, gdje mogu da postanu zvanični nosači lopti prije početka utakmice i na taj način dožive jedinstven osjećaj kada zajedno s fudbalskim zvijezdama izlaze na teren.

Tae Hyun (Thomas) Oh, izvršni podpredsjednik i izvršni direktor Kia Motors Corporation, kaže: “Jako smo sretni zbog nastavka partnerstva s UEFA-om, jer dijelimo iste vrijednosti, privrženost i strast za fudbalom. To partnerstvo nam omogućava povećanje Kijine globalne prepoznatljivosti i ubuduće, jer ćemo biti povezani s ogromnom fudbalskom publikom. Evropska liga je jedno od najkonkurentskijih globalnih fudbalskih takmičenja i našem brendu omogućava izvanrednu platformu, koja će nas povezati s postojećim Kijinim strankama i s potencijalnim kupcima širom svijeta.”

Guy-Laurent Epstein, vođa marketinga u UEFA Events SA, kaže: “Već sada imamo vrlo blisku saradnju s Kia Motors i radujemo se produbljenju tog partnerstva kroz Evropsku ligu. Zajedno ćemo raditi na tome da uspostavimo čvrste veze s fudbalskim fanovima u Evropi i drugdje, zato jedva čekamo prvi globalni Trophy Tour, koji će fanovima omogućiti da upoznaju fudbalske legende i vide pehar na domaćem tlu. Zajedno s partnerom kao što je Kia, razvijaćemo još bolju Evropsku ligu i radujemo se zajedničkim projektima.”

 

Isprobajte Kiju na test vožnji i uvjerite se u Kia kvalitet!

Prijavite se na test vožnju

***

Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede više od 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih evropskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2017 JD Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih brendova. Izrazito evropsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

09. 08. 2017

Kia Motors je pokupila još jednu nagradu za kvalitet i pouzdanost, i to u studiji ugledne institucije J.D. Power o pouzdanosti vozila za 2017. godinu (VDS - Vehicle Dependability Study), koju su izveli među njemačkim kupcima, gdje je zauzela 1. mjesto. Kia Sportage drugu godinu zaredom najpouzdaniji u svojoj klasi Sportage, evropski prodajni hit, već drugu godinu zaredom je uvjerio njemačke kupce i pobjedom u kategoriji ‘kompaktni sportski terenac’ pomeo svu konkurenciju. 14.000 vlasnika vozila u Njemačkoj ocijenilo 71 model Studija je ove godine obuhvatila oko 14.000 vlasnika vozila u Njemačkoj, koji... Više ...

17. 07. 2017

Kia je u okviru prestižnih nagrada German Brand Award (GBA) osvojila zlatnu medalju za ‘izvrsnost u strategiji marke, upravljanju i stvaranju marke’. Žiri je najstarijeg korejskog proizvođača automobila odlikovao i u kategoriji ‘interni brending’. Kia oduševljava ‘snagom iznenađenja’ Kia je žiri, sastavljen od nezavisnih stručnjaka, uvjerila ne samo načinom komuniciranja svojih... Više ...

05. 07. 2017

Bronzano priznanje IDEA za koncept velikog SUV-a Veliki konceptni sportski terenac Kia Telluride dobio je prestižnu dizajnersku nagradu, koju dodjeljuje američko društvo dizajnera IDSA. Kia je osvojila bronzanu medalju za dizajnersku izvrsnost IDEA 2017 (International Design Excellence Awards) u kategoriji prevoznih sredstava i to za konceptno vozilo, premijerno predstavljeno na salonu automobila u Detroitu u januaru 2016. godine. Telluride nastavlja seriju Kijinih dizajnerskih nagrada ... Više ...

29. 06. 2017

Kia ove godine bolja za 11 bodova Kia je već drugu godinu zaredom najbolji brend po zadovoljstvu kupaca po rezultatima studije IQS (Initial Quality Study) kompanije J.D. Power za 2017. godinu, koja istražuje zadovoljstvo kupaca 90 dana nakon kupovine vozila. Kijino poboljšanje kvaliteta je najbolji rezultat bilo kojeg proizvođača automobila u zadnjih 20 godina studije. Modeli Soul, Forte, Cadenza, Niro i Sorento na vrhu svojih kategorija ... Više ...