05. 07. 2017

Mišićavi luksuz koji odskače od konkurencije

Bronzano priznanje IDEA za koncept velikog SUV-a
Veliki konceptni sportski terenac Kia Telluride dobio je prestižnu dizajnersku nagradu, koju dodjeljuje američko društvo dizajnera IDSA. Kia je osvojila bronzanu medalju za dizajnersku izvrsnost IDEA 2017 (International Design Excellence Awards) u kategoriji prevoznih sredstava i to za konceptno vozilo, premijerno predstavljeno na salonu automobila u Detroitu u januaru 2016. godine.

Telluride nastavlja seriju Kijinih dizajnerskih nagrada
Kia u zadnje vrijeme postaje sve prepoznatljivija po svom vrhunskom dizajnu, jer je 2014. godine osvojila nagrade IDEA za model Soul i koncept GT4 Stinger, a još 2012. za model Rio. Telluride je nastao u Kijinom dizajnerskom studiju Kia Design Center America u Kaliforniji.
Peter Schreyer, predsjednik i šef dizajna u korporaciji Kia Motors, rekao je: “Telluride je Kijin odvažan stav, koji nudi najnoviji dizajnerski pogled na luksuzne sportske terence. Predstavlja dizajnersku viziju koncepta, koji je vrlo uvjerljiv i temelj je za serijsku proizvodnju vozila. Veoma sam ponosan na naše dizajnere i osvojenu nagradu, koju nam je dodijelila IDSA. To je velika čast za sve nas.”

Mišićavi luksuz koji odskače od konkurencije
Koncept Telluride predstavlja viziju luksuznog velikog sportskog terenca, koji mišićavim izgledom odskače od konkurencije, a zbog dugog međuosovinskog razmaka (najduži od svih Kijinih modela) omogućava maksimalnu udobnost na svih 7 sjedišta.

Najsavremenije tehnologije, robusna ljepota i napredna upotrebljivost
Luksuzni SUV odvažnog izgleda može se pohvaliti brojnim naprednim tehnologijama. Koncept se fokusira na prijatan osjećaj i udobnost putnika u drugom redu sjedišta, koja se mogu skoro u potpunosti oboriti nazad i nudi mnogo prostora za noge. Sjedišta u prvom i drugom redu u svom leđnom dijelu imaju ugrađene pametne senzore, koji prate vitalne funkcije putnika. Podaci, koji se prikazuju na ekranima, smještenim na unutrašnjim oblogama vrata, sinhronizovani su sa sistemom LER (Light Emitted Rejuvenation). Radi se o sistemu pomlađivanja svjetlošću, koji koristeći velike plafonske LED panele i osvjetljavanjem kabine terapeutskim svjetlosnim uzorcima pomaže kod ublažavanja poremećaja biološkog ritma (desynchronosis), poznatijeg kao »bolest putovanja« ili »jetlag«.

 

Isprobajte Kiju na test vožnji i uvjerite se u Kia kvalitet!

Prijavite se na test vožnju

***

 

Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede više od 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih evropskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2016 JD Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih brendova. Izrazito evropsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

29. 06. 2017

Kia ove godine bolja za 11 bodova Kia je već drugu godinu zaredom najbolji brend po zadovoljstvu kupaca po rezultatima studije IQS (Initial Quality Study) kompanije J.D. Power za 2017. godinu, koja istražuje zadovoljstvo kupaca 90 dana nakon kupovine vozila. Kijino poboljšanje kvaliteta je najbolji rezultat bilo kojeg proizvođača automobila u zadnjih 20 godina studije. Modeli Soul, Forte, Cadenza, Niro i Sorento na vrhu svojih kategorija ... Više ...

26. 05. 2017

Kia Motors je po podacima evropske asocijacije proizvođača automobila ACEA u prva četiri mjeseca ove godine postigla novi prodajni rekord na evropskom tržištu (EU28 + EFTA države). Kia u Evropi prvi put s tržišnim udjelom od 3 posto Rekordnih 166.266 prvi put registrovanih vozila Kia od 1. januara do 30. aprila predstavlja rast od 11,7 posto u odnosu na isti period prošle godine,... Više ...

18. 05. 2017

Kia Motors je predstavila različita poboljšanja pomoću kojih su povećali domet električnog Soula. Nova, učinkovitija baterija je zbog veće energetske gustoće i kapaciteta skladištenja energije povećala domet vozila za čak 18 %, s dosadašnjih 212 na 250 km (kombinovano, novi evropski vozni ciklus, NEDC). Svoj doprinos kod povećanja dometa dali su i aerodinamično optimizovana maska hladnjaka, bolje pneumatike i nova povratna opruga kočnica, koja ima manji otpor. ... Više ...

18. 05. 2017

Cijenjeni takmičari, Zahvaljujemo Vam se na učešću u nagradnom konkursu. Pristiglo je više stotina zanimljivih i kreativnih slogana za naš novi model Stinger, ali samo dva su mogla osvojiti nagrade. Godišnju propusnicu za FK Sarajevo osvojila je Alić Šukrija sa sloganom „Kad obično nije dovoljno“ Godišnju propusnicu za FK Željezničar osvoji je Dino Ljubas sa sloganom „Kia Stinger – sve što sanjaš u jednom“ Čestitamo dobitnicima i molimo ih da kontaktiraju Kia Centar Sarajevo kako bi se dogovorili oko... Više ...