29. 06. 2017

Baš svih 7 modela Kia (Soul, Forte, Optima, Cadenza, Niro, Sportage, Sorento), koji su zahvaćeni u studiji, osvojili su 1. ili 2. mjesto u svojoj kategoriji, s manje problema od konkurencije.

Kia ove godine bolja za 11 bodova
Kia je već drugu godinu zaredom najbolji brend po zadovoljstvu kupaca po rezultatima studije IQS (Initial Quality Study) kompanije J.D. Power za 2017. godinu, koja istražuje zadovoljstvo kupaca 90 dana nakon kupovine vozila. Kijino poboljšanje kvaliteta je najbolji rezultat bilo kojeg proizvođača automobila u zadnjih 20 godina studije.

Modeli Soul, Forte, Cadenza, Niro i Sorento na vrhu svojih kategorija
Kijino ukupno prvo mjesto je rezultat pobjede u čak pet razreda automobila, što je najviše među svim brendovima. Kompaktni crossover Soul, hibridni crossover Niro, veliki sportski terenac Sorento, kompaktna limuzina Forte i velika limuzina Cadenza su pobjednici u svojim razredima. Soul uzima IQS nagradu već treću godinu zaredom, dok Kijina 2 najnovija modela – Cadenza i Niro – oduševljavaju vlasnike već u prvoj godini prodaje. Cadenza je u studiji osvojila najviše bodova među svim modelima svih brendova i ima najmanji broj problema od svih modela u istraživanju.

Baš svih 7 modela Kia – pored gore pomenutih pet pobjednika tu su još Optima i Sportage – koji su bili dio studije, osvojili su 1. ili 2. mjesto u svojoj kategoriji, s manje problema od konkurencije.

Najnovije dostignuće dodatno je povećalu Kijinu riznicu nagrada i priznanja. Ostale nagrade, koje ocijenjuju kvalitet, između ostalog uključuju 1. mjesto za Kia Sportage u prošlogodišnjem evropskom istraživanju kompanije J.D. Power o pouzdanosti vozila, što svjedoči o dugoročnoj pouzdanosti vozila Kia.

Michael Sprague, izvršni direktor Kia Motors America, kaže: “Kia je pobijedila svu konkurenciju u prošlogodišnjoj studiji J.D. Power IQS i mnogi su se pitali možemo li ponoviti taj uspjeh i ostati na vrhu. Danas možemo reći jasno i glasno – Kia je najbolja već drugu godinu zaredom, s najviše pobjednika po kategorijama od svih brendova. Naš plasman još jednom potvrđuje status kao Kije kao najboljeg proizvođača automobila te odražava vrhunsku izradu i najviše standarde, kojih se držimo kod svakog pojedinačnog vozila koje proizvedemo.”

Uz objavu rezultata studije je Dave Sargent, podpredsjednik J.D. Powera, rekao: "To je nesumnjivo najbolji kvalitet, koji je svijet ikada vidio. Automobilska industrija se zahuktala i stvarno poboljšava kvalitet vozila.”

Godišnji izvještaj analizira odaziv 77.415 vlasnika 243 modela vozila u 26 razreda automobila. Vozila su ocijenjivali na osnovu njihovih voznih svojstava, mogućnosti motora I mjenjača te širokog spiska problema, povezanih s kvalitetom, koje su prijavili vlasnici novih vozila u prvih 90 dana vlasništva.

7-godišnja fabrička garancija
Kia vrhunski kvalitet svojih vozila potvrđuje i 7-godišnjom fabričkom garancijom (do 150.000 kilometara, prve tri godine bez ograničenja broja pređenih kilometara), koja važi za čitavo vozilo.

 

Isprobajte Kiju na test vožnji i uvjerite se u Kia kvalitet!

Prijavite se na test vožnju

***


 Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede više od 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih evropskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2016 JD Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih brendova. Izrazito evropsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.
 

 

 

26. 05. 2017

Kia Motors je po podacima evropske asocijacije proizvođača automobila ACEA u prva četiri mjeseca ove godine postigla novi prodajni rekord na evropskom tržištu (EU28 + EFTA države). Kia u Evropi prvi put s tržišnim udjelom od 3 posto Rekordnih 166.266 prvi put registrovanih vozila Kia od 1. januara do 30. aprila predstavlja rast od 11,7 posto u odnosu na isti period prošle godine,... Više ...

18. 05. 2017

Kia Motors je predstavila različita poboljšanja pomoću kojih su povećali domet električnog Soula. Nova, učinkovitija baterija je zbog veće energetske gustoće i kapaciteta skladištenja energije povećala domet vozila za čak 18 %, s dosadašnjih 212 na 250 km (kombinovano, novi evropski vozni ciklus, NEDC). Svoj doprinos kod povećanja dometa dali su i aerodinamično optimizovana maska hladnjaka, bolje pneumatike i nova povratna opruga kočnica, koja ima manji otpor. ... Više ...

18. 05. 2017

Cijenjeni takmičari, Zahvaljujemo Vam se na učešću u nagradnom konkursu. Pristiglo je više stotina zanimljivih i kreativnih slogana za naš novi model Stinger, ali samo dva su mogla osvojiti nagrade. Godišnju propusnicu za FK Sarajevo osvojila je Alić Šukrija sa sloganom „Kad obično nije dovoljno“ Godišnju propusnicu za FK Željezničar osvoji je Dino Ljubas sa sloganom „Kia Stinger – sve što sanjaš u jednom“ Čestitamo dobitnicima i molimo ih da kontaktiraju Kia Centar Sarajevo kako bi se dogovorili oko... Više ...

09. 05. 2017

Kia Motors slavi proizvodnju milionitog primjerka svog najpoznatijeg sportskog terenca Sorento u svojoj američkoj fabrici. Baš na praznik rada, 1. maja, u Kijinoj fabrici u West Pointu u saveznoj državi Georgia su proizveli jubilarnog Sorenta, namijenjenog sjeveroameričkom tržištu. Fabrika u West Pointu zaslužna za čak 15.000 radnih mjesta u SAD ... Više ...