09. 05. 2017

Prošle godine rekordna prodaja Sorenta u Evropi

Kia Motors slavi proizvodnju milionitog primjerka svog najpoznatijeg sportskog terenca Sorento u svojoj američkoj fabrici. Baš na praznik rada, 1. maja, u Kijinoj fabrici u West Pointu u saveznoj državi Georgia su proizveli jubilarnog Sorenta, namijenjenog sjeveroameričkom tržištu.

Fabrika u West Pointu zaslužna za čak 15.000 radnih mjesta u SAD

Proizvodnja u fabrici u koju je Kia investirala više od 1,1 milijardi dolara (1 milijarda eura) upravo je sa Sorentom započela krajem 2009. godine, kome se 2011. pridružila limuzina Optima. Zajedno s lokalnim dobavljačima je KMMG, što je skraćenica za fabriku Kia Motors Manufacturing Georgia, zaslužna za stvaranje više od 15.000 radnih mjesta u West Pointu i regiji. Do danas su u KMMG proizveli gotovo 2,4 miliona vozila.

Harrison Shin, izvršni direktor KMMG, rekao je povodom jubileja: “Sorento je za sve nas u fabrici nešto posebno, jer je bio prvo vozilo, koje smo tu počeli proizvoditi. Naš team u West Pointu teži ka proizvodnji najboljih vozila na svijetu i ka tome težimo svaki dan. Želim čestitati našem teamu na još jednoj prelomnici.”

 

Sorento prošle godine s rekordnom prodajom u Evropi

Kijinu perjanicu za Evropu i ostala tržišta proizvode u Hwasungu u Južnoj Koreji.

Prodaja Sorenta v Evropi je inače prošle godine dostigla 15.769 vozila, što je najviše do sada od 2002., kada se »rodio« ovaj legendarni sportski terenac.

 

 

Kijina jedinstvena 7-godišnja garancija
U Evropi Sorento nudi 7-godišnju garanciju (do 150.000 km, prve tri godine bez ograničenja pređenih kilometara).

 

Isprobajte Kiju na test vožnji i uvjerite se u Kia kvalitet!

Prijavite se na test vožnju

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede više od 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih evropskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2016 JD Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih brendova. Izrazito evropsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

05. 05. 2017

Kia Motors je s vladom indijske savezne države Andhra Pradesh potpisala sporazum o gradnji nove fabrike u distriktu Anantapur. Na svečanosti u gradu Vijayawada prisustvovali su visoki predstavnici kompanije Kia Motors i predstavnici regionalnih vlasti. Investicija u prvu Kijinu fabriku u Indiji iznosi čak 1,1 milijardu dolara. Početak proizvodnje sredinom 2019. Investitori... Više ...

19. 04. 2017

Kia je opet osvajač dizajnerskih priznanja Red Dot i na ovogodišnjem konkursu je zabilježila trostruku pobjedu. Optima Sportswagon, hibridni krosover Niro i potpuno novi Rio pobijedili su u svojim kategorijama. Optima Sportswagon je za svoj izvanredan dizajn osvojila najprestižniji naziv ‘najbolji od najboljih’, dok je Niro pohvaljen zbog posvećenosti detaljima. Optima Sportswagon... Više ...

10. 04. 2017

Rast je zabilježen kako na domaćem južnokorejskom tržištu (+21,6 %, 47.621 prodato vozilo) tako i na ostalim tržištima, gdje su prodali 190.601 vozilo i tako zabilježili rast od 4,1%. Kijin najprodavaniji model bio je sportski terenac Sportage, koji je je martu našao 41.781 novog kupca. Model Cerato (na nekim tržištima se prodaje pod imenom Forte ili K3) - Kijin predstavnik u C klasi izvan Evrope (na... Više ...

31. 03. 2017

Nova Kijina sportska limuzina Stinger je upravo doživio domaću, azijsku premijeru na salonu automobila u Seulu. Stinger, kojeg su osim u Ženevi u već viđenoj crvenoj boji predstavili i u novoj žarko žutoj boji, izložen je pored koncepta GT iz 2011., koji je bio osnova za konačni izgled prilagođen serijskom vozilu.   Kia u virtuelnoj realnosti predstavlja... Više ...