11. 03. 2014

•    Kia predstavlja svoj prvi 7-stepeni DCT mjenjač
•    Mjenjač smanjuje potrošnju goriva i poboljšava ubrzanje vozila
•    Novi DCT će biti na raspolaganju u modelima godišta 2015

Kia je na salonu automobila u Ženevi predstavila novi 7-stepeni mjenjač s dvostrukim kvačilom (DCT), koji pokazuje smjernice budućih mjenjača ovog korejskog automobilskog giganta.

Novi mjenjač – Kijin prvi ovakvog tipa – napravljen je kako bi pružio bolje iskorištenje goriva i istovremeno nudio bolje performanse i sportskiji osjećaj u vožnji.

Osmišljen kao efikasnija zamjena za Kijin postojeći 6-stepeni automatski mjenjač, koji je u ponudi u većini Kijinih modela, novi DCT kombinuje prednosti ručnog i automatskog mjenjača istovremeno nudeći brži prenos brzina.

U toku razvojnog procesa inžinjeri su imali za cilj 7-postotno smanjenje potrošnje goriva i  5-postotno poboljšanje ubrzanja (0-100 km/h) u odnosu na postojeći 6-stepeni DCT mjenjač.

Jedno od ključnih područja u razvoju DCT-a su smanjenje buke i vibracija što su postigli s vanjskim nosačem mjenjača što omogućava glatko mijenjanje brzina bez silovitih trzaja.

DCT se sastoji od dva kvačila, a svako od njih je upareno sa električno upravljanim mehanizmom aktiviranja kvačila s ciljem poboljšanja iskoristivosti goriva, i parnim ili neparnim stepenima prenosa. To DCT-u omogućava sekvencijalno djelovanje ili direktno preskakanje na jednu od 7 brzina (i „rikverc“) u zavisnosti od vozačevih želja.

Takvim djelovanjem DCT smanjuje gubitak okretnog momenta tokom mijenjanja brzina i pruža glatku vožnju u svim uslovima. Širi obim djelovanja motora sa 7-stepenim mjenjačem rezultira manjom potrošnjom goriva i boljim perfomansama u odnosu na postojeće 6-stepene DCT-ove.

Novi 7-stepeni mjenjač s dvostrukim kvačilom biće u vozilima Kia u ponudi od 2015. godine.

 

***
Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine proizvede više od 2,7 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 150 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 47.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih evropskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svjetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i sa revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za vaš novac.

 

21. 02. 2014

Hank Lee, podpredsjednik i glavni izvršni direktor korporacije Kia Motors, nedavno se pridružio inžinjerima iz Kijinog centra za istraživanja i razvoj kako bi definisali evropske specifikacije novog modela Soul EV potrebne za prodaju u Evropi. Električni novajlija će 4. marta doživjeti evropsku premijeru na 84. salonu automobila u Ženevi.   Električnog Soula će u drugoj polovini godine, kada... Više ...

13. 02. 2014

Na svečanoj večeri održanoj uoči 29. festivala automobila u Parizu, Kijinom glavnom dizajneru, Nijemcu Peteru Schreyeru uručena je nagrada ‘2014 Grand Prix du Design’. Schreyer je takođe predsjednik i glavni dizajner sestrinske kompanije Hyundai Motor Group. Govoreći pred više od 600 VIP gostiju  iz automobilske, modne, muzičke, filmske, medijske i reklamne javnosti... Više ...

05. 02. 2014

Kia je prošle godine u Evropi prodala 337.972 vozila, što predstavlja 0,1-postotni rast u odnosu na 2012. Skroman rast se nastavio uprkos 1,8-postotnom padu cijelog evropskog tržišta, koje je iznosilo 12,3 miliona vozila. Kijin tržišni udio u Evropi ostao je na 2,7%, a njen rast traje od 2008. godine.   Sasvim suprotna situacija je u našoj zemlji gdje je Kia usprkos 26-postotnom... Više ...

22. 01. 2014

Američki Road & Travel Magazine (RTM) je na salonu automobila u Detroitu Kijinu limuzinu Cadenza proglasio za Međunarodni auto godine (International Car of the Year - ICOTY). Potpuno nova Cadenza može se pohvaliti izvanrednim dizajnom u kombinaciji sa premium komforom i Kijinom impresivnom vrijednošću u klasi vrhunskih limuzina. Pomenuti magazine je prošle godine naprestižnije priznanje podijelio... Više ...