Sve novosti

11. 01. 2016

-    Ovih dana počinje Australian Open, prvi ovogodišnji grand slam
-    Kia Motors sponzor turnira već od 2002.

Brend, koji je na centralnom terenu već od 2002. godine
Kia je već od 2002. godine partner otvorenog prvenstva Australije (Australian Open), čime se sve više etablira kao brend s dokazanim vrhunskim kvalitetom, koji biraju pobjednici i jedan je od vodećih automobilskih proizvođača na svijetu.
I ove godine će glavni sponzor turnira Australian Open biti korporacija Kia Motors, koja s nestrpljenjem očekuje svoju ključnu ulogu u podršci sportistima i promociji tenisa širom svijeta sa svojim brojnim aktivnostima na i uz terene.

Turnir superlativa
Otvoreno prvenstvo Australije je vrhunski sportski događaj o kojem možemo govoriti isključivo s puno superlativa – jedan je od četiri najvažnija turnira (grand slam), koji kao prvi  u kalendarskoj godini uvijek označava početak vrhunske teniske sezone. Takođe je sa svojom čuvenom Rod Laver Arenom prvi turnir s pokrivenim terenom, a čemu su im zbog velikih vrućina ili kiše veoma zahvalni igrači i gledaoci. Australian Open je istovremeno drugi najposjećeniji teniski turnir na svijetu (ispred njega je jedino US Open). Prošlogodišnji pobjednici turnira u muškom i ženskom singlu su Srbin Novak Đoković i Amerikanka Serena Williams, koji su za osvajanje turnira dobili po 2.195.000 EUR.

Prošlogodišnji prvaci su i inače legende ovog turnira, jer je popularni Nole u »moderno doba« (od 1968. kada je turnir postao međunarodni) osvojio čak 5 titula, a Serena čak 6 i mogu se pohvaliti s najviše osvojenih turnira.
Kia Motors je već od prvog dana sponzorstva Australian Opena odgovorna za pružanje vrhunskih usluga prevoza. Svake godine organizatorima je tokom trajanja turnira na raspolaganju više od 100 vozila Kia, koja omogućuju siguran i udoban prevoz ne samo najvećih imena svjetskog tenisa nego i uglednih gostiju, službenih osoba i predstavnika medija.
Pored toga Kia u samom središtu događanja, od 1988. godine je to Melbourne Park, te na najpopularnijim tačkama Melbournea izlaže svoje najnovije modele, čime međunarodnoj publici iz čitavog svijeta predstavlja svoja najnovija tehnološka dostignuća i vrhunski dizajn.

Osim brojnih zabavnih i interaktivnih igara, koje Kia organizuje za ljubitelje tenisa u Melbourne Parku, potrebno je spomenuti i dugogodišnju nagradnu igru Kia Lucky Drive to Australia. U toj nagradnoj igri, koja je u novembru i decembru organizovana u izabranim zemljama (među njima je bila i BiH) teniski fanovi su se borili za zaista vrijednu glavnu nagradu – put u Australiju za dvije osobe na gledanje polufinalnih dvoboja, što je nesumnjivo nezaboravno iskustvo za svakog dobitnika, koji može sa sobom povesti još jednu osobu po svom izboru.

Kia X-Car
Kako bi Kia dodatno začinila ionako živahno događanje u Melbourne Parku će izložiti i Kia X-Car, kojeg su u Kiji na osnovu modela Sorento preradili za film X-Men. U saradnji sa 20th Century FOX je Kia ne samo preradila vozilo nego je i za potrebe promocije angažovala i svog sportskog ambasadora Rafu Nadala, glumce iz filma i novog Sorenta, što u obliku videa možete pogledati na Youtubu i drugim internet kanalima.

U centru vrhunskog sporta
Ugovor o saradnji između Kije i Australian Opena, koja traje od 2002., potpisan je do 2018. godine. Inače je Kia, koja se sve više afirmiše kao pravi izbor za ljude sa sportskim životnim stilom, i sponzor brojnih drugih vrhunskih sportskih događaja za mlade u srcu kao što su Kia World Extreme Games, američka košarkaška liga NBA (kod nas je Kia sponzor Jadranske/ABA lige), pored već spomenutog teniskog asa Rafaela Nadala u kojem je Kia prepoznala veliki potencijal još dok je bio golobradi dječak s Majorke koji obećava.

Ipak posebno mjesto među Kijinim sponzorstvima zauzima fudbal. Tako je Kia sponzor svjetske fudbalske federacije FIFA (ugovor do svjetskog prvenstva u Kataru 2022.) te evropskog udruženja UEFA. Vrhunac evropskog fudbala u 2016. godini nesumnjivo će biti  u junu u julu kada se održava Evropsko prvenstvo u Francuskoj, čiji će bitan dio biti i Kia.
 

 

***
Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine proizvede više od 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih evropskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Pri zadovoljstvu kupaca pogotovo odskaču modeli Soul i Sorento, koji su u studiji 2015 JD Power IQS pobijedili u svojim kategorijama, dok je Kia zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova i ukupno drugo (iza Porschea). Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svjetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i sa revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za vaš novac.

 

06. 01. 2016

Kia je za čak tri svoja najnovija modela – veliki SUV Sorento, limuzina Optima i koncept Trail’ster (nastao na osnovu modela Soul) – osvojila prestižne nagrade GOOD DESIGN 2015 u kategoriji prevoznih sredstava. To je druga godina zaredom da je Kia dobila priznanja GOOD DESIGN za tri svoja modela, jer su prošle godine nagrađeni luksuzna limuzina Kia K900 (na nekim tržištima se pojavljuje pod imenom... Više ...

18. 12. 2015

Kia Motors se vinula na najviše mjesto u Auto Bildovom izvještaju o kvalitetu za 2015. godinu (izdanje 50/2015), koji je ocijenjivao zadovoljstvo kupaca, pouzdanost i dugogodišnji kvalitet 20 vodećih automobilskih brendova na njemačkom tržištu.   Kia s ukupnom ocjenom 2,14 dijeli prvo mjesto s Mazdom (na ljestvici od 1 do 5 je najmanja ocjena... Više ...

08. 12. 2015

Nova Kia Optima i Sportage osvojili su po 5 zvjezdica za sigurnost u simulacijama sudara koje su nedavno izveli u nezavisnom evropskom automobilističkom udružnju Euro NCAP.   I Optima i Sportage odlično su se iskazali u zaštiti odraslih (89% odnosno 90% svih mogućih bodova) kao i u zaštiti djece (86% i 83%). Optima je bila posebno pohvaljena zbog svojih mogućnosti nuđenja visokog... Više ...

22. 10. 2015

Kia Motors Europe je od jula do septembra ove godine u Evropi ukupno prodala 95.102 vozila što je njihov novi rekord. Po najnovijim podacima evropskog udruženja automobilskih proizvođača ACEA Kia je u 3. kvartalu ove godine ostvarila 9,7-postotni rast prodaje (u odnosu na 86.718 vozila u jednakom razdoblju 2014.). U ovoj godini Kia se u Evropi može pohvaliti najboljom prodajom do sada - čak 295.140 vozila, što je... Više ...