Sve novosti

15. 04. 2014

•    U prva tri mjeseca 2014. u Evropi prodali skoro 90.000 Kija
•    Mart apsolutni rekorder s prodatih 40.479 vozila  (+10%)
•    Više od 55% Kija registrovanih u Evropi i proizvedenih u Evropi
•    Sportage i cee’d su Kijini evropski bestseleri

Kia je u martu ove godine u Evropi postigla apsolutni martovski i kvartalni prodajni rekord u cijeloj svojoj istoriji.
Korejski gigant je u 30 evropskih zemalja u martu ukupno prodao 40.479 vozila – 10% više nego u martu 2013. – i 89.450 u prva tri mjeseca 2014., što je 7,4-postotni rast u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Kijina najveća tržišta u Evropi su bila britansko (21.631 vozilo, +13%), njemačko (11.602), italijansko (8.306, +15%), francusko (7.591 vozilo) i špansko (5.707, + 53%). Pritom je potrebno dodati da je više od 55% Kija prodatih u Evropi ujedno i proizvedenih u Evropi (49.701 vozilo).

“Ti odlični mjeseci potvrđuju da Kia ne samo da održava svoj dugoročni rast u Evropi nego i pospješuje prodaju i sve više ljudi počinje shvatati sve prednosti vozila Kia,” rekao je o rezultatima Michael Cole, izvršni direktor u Kia Motors Europe i dodao: “Kia je sve od 2008. postizala rast prodaje u Evropi i povećavala svoj tržišni udio od 1,7% do 2,7% u 2013. Taj uspjeh, koji je često u suprotnosti sa stanjem na tržištu, priznanje je Kijinoj izvanrednoj gami modela, visokom kvalitetu naših vozila sa jedinstvenom 7-godišnjom garancijom te visokom stepenu brige naših zastupnika o našim strankama ”.

Kijini najprodavaniji modeli u Evropi bili su Sportage (24.144 vozila) i porodica cee’d (18.876), a slijede im Rio (15.383), Picanto (14.006), Venga (6.681) i Carens (5.907).

 

***
Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine proizvede više od 2,7 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 150 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 47.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih evropskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svjetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i sa revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za vaš novac.

 

07. 04. 2014

Kia će za dvije sedmice na salonu automobila u New Yorku predstaviti novog monovolumena. Novi monovolumen sa 8 sjedišta promijeniće razred velikih monovolumena i ponudiće funkcionalnost pri prevozu osoba i njihovog prtljaga, ali i vjerno služiti svim avanturistima.    Više informacija o novajliji slijedi uskoro.     ... Više ...

11. 03. 2014

Kia je na salonu automobila u Ženevi predstavila novi 7-stepeni mjenjač s dvostrukim kvačilom (DCT), koji pokazuje smjernice budućih mjenjača ovog korejskog automobilskog giganta. Novi mjenjač – Kijin prvi ovakvog tipa – napravljen je kako bi pružio bolje iskorištenje goriva i istovremeno nudio bolje performanse i sportskiji osjećaj u vožnji. Osmišljen kao efikasnija zamjena za Kijin... Više ...

21. 02. 2014

Hank Lee, podpredsjednik i glavni izvršni direktor korporacije Kia Motors, nedavno se pridružio inžinjerima iz Kijinog centra za istraživanja i razvoj kako bi definisali evropske specifikacije novog modela Soul EV potrebne za prodaju u Evropi. Električni novajlija će 4. marta doživjeti evropsku premijeru na 84. salonu automobila u Ženevi.   Električnog Soula će u drugoj polovini godine, kada... Više ...

13. 02. 2014

Na svečanoj večeri održanoj uoči 29. festivala automobila u Parizu, Kijinom glavnom dizajneru, Nijemcu Peteru Schreyeru uručena je nagrada ‘2014 Grand Prix du Design’. Schreyer je takođe predsjednik i glavni dizajner sestrinske kompanije Hyundai Motor Group. Govoreći pred više od 600 VIP gostiju  iz automobilske, modne, muzičke, filmske, medijske i reklamne javnosti... Više ...