Sve novosti

17. 07. 2014

•    U junu u SAD prodali 50.644 Kije - apsolutni prodajni rekord
•    U prvom polugodištu prodali 297.413 vozila
•    Najprodavanija Kija u prvom polugodištu je limuzina Optima (82.813 vozila)

Kia Motors America ima iza sebe vrlo uspješno razdoblje. Tako su u junu američkim kupcima isporučili 50.644 vozila, što je malo više nego u junu 2013. (50.536), a u prvom polugodištu su prodali 297.413 Kija, što je 7,2% više nego u istom periodu prošle godine (277.351 vozila) čime je postavljen novi prodajni rekord ovog korejskog giganta u SAD.

Najviše zasluga za rekordnu mjesečnu prodaju imaju limuzina Optima sa 13.866 prodatih primjeraka i urbani crossover Soul, koji je našao 12.322 kupca.

Na krilima svog najboljeg plasmana u nedavno objavljenoj studiji američke kompanije J.D. Power s područja kvaliteta vozila, Kia je postavila novi prodajni rekord u junu i ostvarila najuspješnije polugodište u svojoj istoriji (297.413 vozila).

Dok je Optima i dalje u vodstvu sa 13.866 prodatih vozila u junu, novi Soul sa svojim najboljim junskim rezultatom (12.322 vozila) drži korak sa njom.

Svoje mjesto na Kijinom pobjedničkom postolju našao je i odlazeći SUV Sorento (u Evropi i kod nas novog očekujemo najesen), koji je u junu uvjerio 9.831 kupaca.

Forte (u Evropi se ne prodaje) i mališan Rio su zabilježili nešto manju prodaju nego lani, dok je redizajnirani SUV Sportage povećao svoju prodaju za čak 1.000 vozila (3.590 vozila) u odnosu na prošlogodišnji juni (2.405). Svoje kupce su našle i dvije velike luksuzne limuzine K900 (224 vozila) i Cadenza (1.035 vozila).

Kijini najprodavaniji modeli u SAD-u u prvom polugodištu su Optima (82.813 vozila) i Soul (74.999), a slijede im Sorento (51.921), Forte (37.409), Rio (19.966) i Sportage (19.956).

 

***
Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine proizvede više od 2,7 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 170 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 47.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih evropskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svjetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i sa revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za vaš novac.

 

07. 07. 2014

Peter Schreyer, predsjednik i vođa dizajna u Kia Motors Corporation i Hyundai Motor Group, dobio je prestižnu nagradu za životno djelo na području dizajna, koju podijeljuje EyesOn Design. Radi se o organizatoru jednog od najprestižnijih automobilskih događaja u SAD, na kojem je se svake godine okupi krema automobilske dizajnerske zajednice, kolekcionara i šire... Više ...

01. 07. 2014

Najnovija studija svjetski poznate kompanije J.D. Power o početnom kvalitetu (J.D. Power 2014 Initial Quality Study) je Kijine modele Sportage i Cadenza u SAD postavila na vrh svoje klase (manji sportski terenci odn. velike limuzine). Osim toga Kia se popela za 4 mjesta u odnosu na prošlogodišnje rezultate IQS rangiranja i sada je na 6. mjestu u SAD od sva 32 automobilska brenda. Novi Sportage se plasirao na 1.... Više ...

24. 06. 2014

Električni Kia Soul EV je najnoviji model najstarijeg korejskog proizvođača automobila, koji je stekao važan certifikat zbog izvanrednih dostignuća na području očuvanja okoline. TÜV Nord, nezavisno njemačko udruženje za tehnički nadzor, novom Soulu EV je podijelio certifikat za dostizanje standarda ISO 14040 za životni ciklus proizvoda (LCA). LCA ocijenjuje uticaj vozila i... Više ...

18. 06. 2014

Iz korporacije Kia Motors javljaju da je njihova proizvodnja vozila, uprkos povećanju njihove prodaje vozila, sada ekološki prihvatljivija nego ikada ranije. Kijina globalna prodaja se u prošloj godini povećala 1,4% na ukupno 2.746.643 vozila, ali su istovremeno vodeći u najstarijem korejskom proizvođaču automobila mnogo truda ulagali i u održivi razvoj i smanjenje ekološkog otiska u... Više ...