Sve novosti

27. 02. 2015

-    GT Line svestranom cee’du donosi sportsku dozu
-    Debi Kijinog novog 1.0 T-GDI motora s 3 cilindra
-    Više snage i okretnog momenta za manje emisija 1.6 CRDi dizel motora
-    Manji potrošnja goriva i emisije novog 7-stepenog DCT mjenjača s dvostrukim kvačilom
-    Kia cee’d GT Line dolazi krajem 2015. godine

Kia Motors će 3. marta na salonu u Ženevi predstaviti sportsku liniju Kia cee’d ‘GT Line’. Pored vidljivih dorada cee’d GT Line dobija i Kijin novi 1,0-litarski T-GDI (turbo benzinski s direktnim ubrizgavanjem) motor i novi 7-stepeni mjenjač s dvostrukim kvačilom.

 

Po izgledu GT, po svestranosti dobro poznati cee’d

Novi GT Line kupcima nudi sportski izgled nabrijane »braće« Kia cee’d GT i pro_cee’d GT te svestranost običnih cee’dova. GT Line će biti na raspolaganju u sve tri varijante karoserije – kao petovratni cee’d, trovratni pro_cee’du i karavanski cee’d Sportswagon.

Vanjski izgled GT Line nastavlja dizajnerski jezik cee’da GT, sa LED dnevnim svjetlima u obliku ledenih kocki i većih branika ispod Kijine karakteristične maske u obliku ‘tigrovog nosa’. Na zadnjem dijelu vozila kod 5-vratnog cee'da i pro_cee’da izdvaja se GT branik i dvostruka ispušna cijev (svaka na svojoj strani), dok Sportswagon ima dvostruku ispušnu cijev na desnoj strani te zadnji difuzor. Sve tri GT Line varijante serijski su opremljene atraktivnim bočnim pragovima i zadnjim LED svjetlima te novim 17-inčnim aluminijskim naplacima.

Unutrašnjost cee’da GT Line upotpunjena je kvalitetnijim materijalima, sportskijim ambijentom, koji je inspirisan kabinom modela cee’d GT i pro_cee’d GT. GT Line može se pohvaliti prestižnijim sivim, bijelim i crnim tapacirungom, koji je prošiven sivim šavovima; s brojnim GT Line logotipima širom kabine; te jednakim piano crnim i kožom presvučenim upravljačkim obručem te aluminijskim pedalama kakve su u sportskim GT modelima. Armaturna ploča je pored ostalog dobila i novo aluminijsko start-stop dugme za paljenje motora, GT-ovski dizajn mjerača, osvjetljenje USB i aux-in priključka te nove kromirane rubove ventilacijskih otvora i prekidača za podizanje stakala.

 

Debi za Kijin 1.0-litarski T-GDI motor s 3 cilindra

Uz dolazak cee’d GT Line Kia će predstaviti i potpuno novi 1.0 ‘T-GDI’ motor. Radi se o vrlo moćnom (downsized) 3-cilindrašu, koji je napravljen s namjerom pružanja manje potrošnje goriva i emisija CO2, a vozaču će nuditi trenutni direktan odaziv. Kia premijerno u Evropi nudi ovaj motor.

1.0 T-GDI motor proizvodi 120 KS i 172 Nm okretnog momenta i nudi niže emisije CO2 u odnosu na 1.6 GDI motor iz standardnog cee'da, a trenutno se izrađuje konačna homologacija, koja će naravno biti gotova do dolaska GT Line na tržište. 1.0 cee’d GT Line je između ostalog serijski opremljen Kijinim štedljivim start-stop sistemom (ISG) i ručnim 6-stepenim mjenjačem.

Kijin turbo motor, razvijen u njihovom centru za istraživanja i razvoj u Namyangu (J. Koreja), donosi sistem visokotlačnog direktnog ubrizgavanja goriva, napredno hlađenje motora i integrisan ispušni kolektor, koji je zadužen za niže emisije.

Glavni razvojni principi bili su trenutni odaziv motora i efikasan ispušni sistem. Time se počela obistinjavati Kijina strategija održivog downsizinga motora, jer će se 1.0 T-GDI motor ubuduće naći u motornoj ponudi Kijine evropske game modela.

 

Više snage i efikasniji dizelski motor

cee’dov 1,6-litarski CRDi dizelski motor su za potrebe GT Line varijanti doradili tako da su snagu sa 128 KS povećali na 133 KS, a okretni moment sa 265 na 285 Nm. S malim povećanjem performansi okretni moment je na raspolaganju već pri malim brzinama, što omogućava lagano ubrzavanje u svim uslovima vožnje. Uprkos povećanju performansi emisije CO2 su se čak blago smanjile.

 

Novi 7-stepeni mjenjač s dvostrukim kvačilom

Novi cee’d GT Line donosi još jednu tehnološku novost – Kijin novi 7-stepeni mjenjač s dvostrukim kvačilom (DCT). Kijin novi DCT nuditi će se kod GT Line varijanti sa 1,6-litrskim CRDi dizelskim motorom snage 133 KS. DCT će nuditi okretni moment do 300 Nm, što je više nego kod 6-stepenog automatskog mjenjača, kojeg će zamijeniti.

Kijin novi DCT je baš kao i novi 1.0 T-GDI motor, razvijen u Kiji i napravljen je tako da pruža manju potrošnju goriva i sportskiju vožnju, karakterističnu za ručni prenos, ali i udobnost i uglađenost automatike.

Novi DCT će vozačima cee'd GT Line varijanti nuditi brže mijenjanje brzina u odnosu na tradicionalni automatski mjenjač i štedljiviju vožnju. Kijini inžinjeri očekuju da će novi DCT imati manje emisije i manju potrošnju goriva u odnosu na 6-stepenog automatika.

U Kijinom R&D centru vjeruju da će vozilo zbog toga imati od 3 do 5 posto bolje ubrzanje (0 do 100 km/h) te da će biti od 5 do 7 posto štedljivije. Nakon cee’d GT Line bi novi 7-stepeni DCT ubuduće trebala dobiti i većina ostalih Kijinih modela.

 

 

 

Kia cee’d GT Line u prodaji krajem godine

Početak prodaje Kia cee’d GT Line širom Evrope planiran je krajem godine, a kao i svi ostali modeli Kia dolaziće sa jedinstvenom, fabričkom 7-godišnjom garancijom (do 150.000 km).

Modeli iz porodice cee'd (5-vratna, 3-vratna i karavanska varijanta), koji su dizajnirani i proizvode se u Evropi (Žilina, Slovačka), i u prošloj godini su sa prodatih 75.960 primjerka bili među Kijinim bestselerima.


***
    Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine proizvede više od 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 170 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih evropskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svjetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i sa revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za vaš novac.

 

 

20. 02. 2015

SPORTSPACE, koji je stvoren za duge vožnje, osmišljen je za brza putovanja s maksimalnim komforom i minimalnim stresom, a u skladu s tradicijom grand tourera i vikend izleta.   Dizajniran u Kijinom dizajnerskom studiju u Frankfurtu pod vodstvom Gregoryja Guillaumea, glavnog evropskog dizajnera, SPORTSPACE donosi jedinstven i privlačan oblik. Vozilo je nastalo kao rezultat predanosti... Više ...

16. 02. 2015

Novi model D razreda je već 11. koncept pod koji se potpisuje Kijin dizajnerski studio u Frankfurtu. Sa samouvjerenim, upečatljivim linijama koje se rastežu od Kijine maske u obliku »tigrovog nosa« do zadnjeg dijela vozila, Kijin novi koncept utjelovljava savremeni dizajn i profinjenu, nepretencioznu energiju. Koncept je nastao kao prostran i svestran dodatak aktivnom životnom stilu, a namijenjen... Više ...

09. 02. 2015

Svojim drskim oblikom, sasvim složivom platnenom strehom, električnim pogonom na sva četiri točka i turbopunjačem će Trail’ster, nastao na osnovu ikoničnog Soula, odvesti u novu dimenziju efikasnosti i mogućnosti.         Kia će koncept Trail’ster premijerno predstaviti 12. februara na salonu automobila u Čikagu.     ... Više ...

04. 02. 2015

Kia Motors će 3. marta na 85. Salonu automobila u Ženevi predstaviti unaprijeđenog Picanta. Kijin simpatični gradski mališan donosi brojna dinamična i vizuelna poboljšanja, koja će ojačati njegov položaj u vrlo konkurentnoj klasi malih vozila. Unaprijeđeni Picanto može se pohvaliti promijenjenim branicima, koji stvaraju drskiji izgled, kojem svoj doprinos daje i Kijina karakteristična motorna... Više ...